Vem kör vad; SL nattbussar

Startat av Fredde, 29 september 2019, 00:48:25 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nico

Citat från: Fredde skrivet 01 oktober 2019, 21:48:44 PM
Visst var det så!
Saknar fortfarande en bra kontakt i Märsta, då de kör in till Stockholm och berörs i hög grad av om vi stänger deras färdvägar.
Med övriga har det gått bra, så det ska nog lösa sig på sikt.

Du har fått ett pm.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman


Peter Rost

Citat från: Nico skrivet 01 oktober 2019, 08:56:01 AM
Nobina Södertälje kör 797 och 798.

Kan sedan inte hjälpa att jag blir lite full i skratt av att se trådar som denna... då jag undrar hur många som verkligen läste startinlägget? TS frågade specifikt (å yrkets vägnar) vad gällde vilka entreprenörer/depåer som körde nattlinjerna i 500- och 600-serien... och avsåg då troligen endast de linjer som har sin södra ände i City.

Med tanke på det som kommit in, huller om buller, efteråt så verkar många mera läsa bara det direkt föregående inlägget snarare än tråden i dess helhet. Detta är sedan bara en reflektion från min sida... man har tid att vara filosofisk när man åker T-bana.  ;)

Jag tolkar din reflektion som att tråden "spretar" i lite olika riktningar. ;) Det är väl det som gör detta forum intressant, så länge trådar inte blir "kapade", det är väl sällan förekommande här på vårt forum - och att ämnet istället spinner vidare.

Min reflektion över en kanna nybryggt Lövbergs lila en ledig dag. :)

at1981

Hej!

Keolis Nacka/Värmdö kör 492, 496 och 497
Nobina kör linje 491
Med vänliga hälsningar Alexander T (at1981) från Södra Kopparmora ute på Värmdö i Södra Uppland.