Huvudmeny

Röd 1212

Startat av Anders Lundén, 27 juli 2010, 17:33:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson

Citat från: Mrbuss skrivet 23 augusti 2010, 17:36:14 PM
Nu har jag inte läst alla inlägg i den här tråden så jag ber om ursäkt om det redan är nämnt: Ytterligare 9 st boggivagnar ska tydligen placeras i Täby. Undrar vilka linjer de kan tänkas dyka upp på? 601V/H?  8)

Hej,

Är det 1202-1209 du menar? Några har redan kommit till Täby.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Mikael T Nilsson

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 23 augusti 2010, 18:08:46 PM
Hej,

Är det 1202-1209 du menar? Några har redan kommit till Täby.



Hej igen,

Bifogar en bild på 1204 som jag även lagt in i ett annat inlägg.

Jag har inte koll på exakt vilka som har satts i trafik i Täby än.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Mikael Ringmarck

Aha, trevlig bild Mikael.  :D Visste inte att de kommit ut i trafik. 1202-1209 ger alltså 8 bussar sammanlagt. Det blir ett udda inslag i Täby  ;D

Mikael T Nilsson

Citat från: Mrbuss skrivet 23 augusti 2010, 19:20:17 PM
Aha, trevlig bild Mikael.  :D Visste inte att de kommit ut i trafik. 1202-1209 ger alltså 8 bussar sammanlagt. Det blir ett udda inslag i Täby  ;D

Kul att du uppskattade bilden  :). Ja, de är ett udda, men kul, inslag i Täbytrafiken. Hoppas du får ratta någon snart. Vet inte varför inte 1201 flyttades till Täby. Men detta nummer kanske inte finns på någon av Busslinks bussar.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Måns Johannesson

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 23 augusti 2010, 19:22:31 PM
Kul att du uppskattade bilden  :). Ja, de är ett udda, men kul, inslag i Täbytrafiken. Hoppas du får ratta någon snart. Vet inte varför inte 1201 flyttades till Täby. Men detta nummer kanske inte finns på någon av Busslinks bussar.

Enligt mina listor är både 1200 och 1201 bussar av denna typ från Nyköping, någon som vet var dessa tar/tagit vägen.

/Måns