Mitt svep från Växjö..

Startat av Milan, 28 maj 2007, 13:19:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Milan

Här följer lite fler bilder från torsdagen då jag besökte Växjö. 38 nya bilder har dessutom lagts till i bildgalleriet.















//Milan

Walter

Mycket trevligt svep!  ;D

Kronoberg tillåter rätt hög ålder på bussarna eller är det bara en fel uppfattning jag fått?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Milan

Citat från: Walter skrivet 28 maj 2007, 13:24:10 PM
Mycket trevligt svep!  ;D

Kronoberg tillåter rätt hög ålder på bussarna eller är det bara en fel uppfattning jag fått?

Tack.
Kan vara så, men jag har hört att det var gammalt avtal. Eller det kanske är samma sak?

//Milan

Bussmicke

Citat från: Walter skrivet 28 maj 2007, 13:24:10 PM
Mycket trevligt svep!  ;D

Kronoberg tillåter rätt hög ålder på bussarna eller är det bara en fel uppfattning jag fått?

Instämmer, helt underbart.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Åke Berggren


Staffan Sävenfjord

Trevligt, Milan. Som vanligt.
Jag ser att Ingrid har kvar sin pärla och att hon kör den själv. Ingrid äger Fjäråsbussar tillsammans med sin syster Anita.


Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Milan

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2007, 08:31:22 AM
Trevligt, Milan. Som vanligt.
Jag ser att Ingrid har kvar sin pärla och att hon kör den själv. Ingrid äger Fjäråsbussar tillsammans med sin syster Anita.




Tack så mycket, Staffan.
Är Fjäråsbussar från samma ställe som KE's är ifrån?

//Milan

Walter

#7
Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 29 maj 2007, 08:31:22 AM
Trevligt, Milan. Som vanligt.
Jag ser att Ingrid har kvar sin pärla och att hon kör den själv. Ingrid äger Fjäråsbussar tillsammans med sin syster Anita.


Hur vanligt är det med kvinnliga ägare till bussbolag? Staffan S kanske har en uppskattning?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Och hur många/vilka bussar har man?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.