Eftermiddagsrusning i Karlstad (17/9-2014)

Startat av AdmirT, 03 oktober 2014, 00:23:15 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

AdmirT

Det var första gången som jag var i Karlstad och fotograferade och jag kunde direkt konstatera att det var en svår stad att fota bussar i. Motsol och en busstation med bussfickor där man inte fick promenera på gjorde det extra svårt att fotografera men trots det fick jag många bilder och här kommer ett axplock: (OBS, klicka på bilderna för större upplösning)

Förenade Buss 1314:

image hosting free

Nobina 2211:

upload gif from url

Nobina 2212:

image uploading

Nobina 2213:

img host

Nobina 4595:

gif image hosting

Nobina 5886:

upload pictures free

Nobina 6015:

upload pics

Nobina 6022:

hosting image

Nobina 6254:

screenshot windows 7

Nobina 6754 - F.d. Dalatrafik

image upload no compression

Nobina 7329

image upload

Nobina 7449

image hosting over 10mb


how to take a screenshot on a pc

Nobina 7671

image upload no size limit

Molkom Buss 20754

image hosting over 5mb

Hoppas även att detta bildsvep uppskattades! Bilder från Filipstad, Hagfors och Kristinehamn + några bonusbilder från Karlstad kommer inom kort :)

Med vänlig hälsning,
Admir :)
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/


Bernt Talbrant

Citat från: AdmirT skrivet 03 oktober 2014, 00:23:15 AM
Det var första gången som jag var i Karlstad och fotograferade och jag kunde direkt konstatera att det var en svår stad att fota bussar i. Motsol och en busstation med bussfickor där man inte fick promenera på gjorde det extra svårt att fotografera men trots det fick jag många bilder och här kommer ett axplock: (OBS, klicka på bilderna för större upplösning)

Nobina 6754 - F.d. Dalatrafik

image upload no compression

Instämmer i att det kan ha sina sidor att fotografera i Karlstad. Tack för trevliga bildvsep - det får mig att tänka på att jag nog aldrig visat mina bilder från eftermiddagsrusningen i Sunne våren 2012...

6754 började sin bana hos Swebus i Skövde, bilden nedan är tagen vid Societetsparken i Varberg i samband med att den var där på en beställningskörning den 29 juni 2007.


AdmirT

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 05 oktober 2014, 23:33:56 PM
Instämmer i att det kan ha sina sidor att fotografera i Karlstad. Tack för trevliga bildvsep - det får mig att tänka på att jag nog aldrig visat mina bilder från eftermiddagsrusningen i Sunne våren 2012...

6754 började sin bana hos Swebus i Skövde, bilden nedan är tagen vid Societetsparken i Varberg i samband med att den var där på en beställningskörning den 29 juni 2007.



Tack för bildberöm och fin bild på 6754! :) jag visste inte alls om att den varit i Skövde innan Dalarna, men en sak som jag vet om är att 6755 fortfarande rullar där, numera som landsbygdsbuss då den förr haft dekalerna "Express".

Med vänlig hälsning,
Admir
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/