En blå och en röd vid Gottröra

Startat av Yujin Zhang, 09 september 2008, 21:27:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Dagens besök gick till bl.a. Gottröra; det var inte värsta lätt att fota i vädret som idag och så här blev resultatet från Gottröra.


Busslink 5731 som 677 mot Norrtälje. Och ja, den har UL-maskin (läsare), fast täckt i vit plastpåse som ni kanske ser på bilden.


Fridströms på linje 646 mot Abrahamsby, ca 10 minuter före tidtabellen. Föraren väntade snällt in till avgångstiden vid Gottröra kyrka innan han svängde upp vägen mot Abrahamsby, trots bussen var tom.  :)

Bussmicke

Hu så trist att man sätter in trånga vegor på 677.
Trodde enbart de nya B9S skulle rulla där.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Karsten

Citat från: Bussmicke skrivet 09 september 2008, 23:09:53 PM
Hu så trist att man sätter in trånga vegor på 677.
Trodde enbart de nya B9S skulle rulla där.

Det är inget fel på de där Vegorna, tysta och fina är min uppfattning. Jag har heller inga större bekymmer med trånghet i dem, mina 191 cm till trots. Men visst åker man bättre i B9S, det håller jag med om! Observera att jag för en gångs skull uttalade mig positivt om B9S... ;)

Fredde

CitatDet är inget fel på de där Vegorna, tysta och fina är min uppfattning. Jag har heller inga större bekymmer med trånghet i dem, mina 191 cm till trots. Men visst åker man bättre i B9S, det håller jag med om!

En kollega som körde i NOGA över sommaren sa att Vegorna var riktigt trivsamma att köra, så det är nog som du säger! Men allt var visst spärrat vid 90 på det garaget, på gott och ont enligt honom :P

CitatObservera att jag för en gångs skull uttalade mig positivt om B9S... ;)

:o ;D


Ersa

Citat från: Yujin Zhang skrivet 09 september 2008, 21:27:58 PM
Fridströms på linje 646 mot Abrahamsby, ca 10 minuter före tidtabellen. Föraren väntade snällt in till avgångstiden vid Gottröra kyrka innan han svängde upp vägen mot Abrahamsby, trots bussen var tom.  :)

Ingen stress där inte. Det är bra att det är väl tilltagen (vinteranpassad) tid på den grusvägen.