Huvudmeny

Hmmm 3

Startat av Yujin Zhang, 16 maj 2008, 18:38:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Innan ni tittar på bilden vill jag bara säga att bilden är inte riktad mot företagets skötsel/underhåll av bussar, utan det är bara tänkt som en fortsättning på BMs serie.


Omnis känntecken är såklart skrammel, vemsomhelst i Hornsberg skulle nog hålla med där. Bussen skramlar så mycket att det är inte helt ovanligt att passagerare kommer fram och undrar om bussarna verkligen är bygga för den farten (dvs 30-50km/h).

Det som händer efter över 7 år på Stockholms gator är att dessa luckor ovanför på fönstren börjar lossna. Företaget i frågan hade ganska bra kontroll över det hela, man hade sina kreavtiva lösningar och slutresultatet blev att de flesta blev lagad.

MEN, sen drog övervakningskamerainstallation igång och det man gjorde var att skruva bort hela raden på vänstra sida, ja visst, gör det om det är ett måste, men konsten att sätta dem tillbaka var lättare sagt än gjort.

Nu ser man denna syn (på bilden) tusen gånger oftare än innan övervakningskameror kom och själv har man åkt en gång på 94an där hela den lucka föll av(!) p.g.a. slarvigt installation. Det var bara ren tur att ingen satt där när det hände annars kunde de ha räknat med ett ordentligt bang i huvudet...

Bussmicke

Fortsättning på Din serie, jag har lagt min och dess bilder .
Jag tog till mig utav det som Jeppe skrev häromdagen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.