En av mina favoritbilder är fortfarande denna.....

Startat av bjalle, 27 maj 2007, 19:27:29 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle


Muk

Det här var också en snygg bild. Extrapluss för snubben med den röda kassen.  ;D

bjalle

Citat från: Muk skrivet 27 maj 2007, 19:36:06 PM
Det här var också en snygg bild. Extrapluss för snubben med den röda kassen.  ;D

TAckar

M224

Bilden är sk*tsnygg! Och snubben med röda kassen ser mycket cool ut!  8)

Citat från: Muk skrivet 27 maj 2007, 19:36:06 PM
Det här var också en snygg bild. Extrapluss för snubben med den röda kassen.  ;D


Kvarne

Den här bilden var trevlig! Gillar att bussens strålkastare reflekteras i den våta asfalten. :D
Sen är det ju en annan femma angående skyltskåpet....Uschiamig!  :-\
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

bjalle

Citat från: Kvarne skrivet 27 maj 2007, 20:24:24 PM
Den här bilden var trevlig! Gillar att bussens strålkastare reflekteras i den våta asfalten. :D
Sen är det ju en annan femma angående skyltskåpet....Uschiamig!  :-\

Tackar!
Vad är det för fel på skyltskåpet?

Kvarne

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 27 maj 2007, 20:25:34 PM
Tackar!
Vad är det för fel på skyltskåpet?

Mjaaa, gillar inte den här nya typen av utseende. Faast det kan ju bero på att man är ovan/ van vid det gamla vanliga brose-skåpet...Nåja, så småningom lär jag väl även acceptera detta skåp....
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

bjalle

Citat från: Kvarne skrivet 27 maj 2007, 20:27:42 PM
Mjaaa, gillar inte den här nya typen av utseende. Faast det kan ju bero på att man är ovan/ van vid det gamla vanliga brose-skåpet...Nåja, så småningom lär jag väl även acceptera detta skåp....

Tycker det ger ett snyggt helhetsutseende men det är jag det

Bussmicke

Denna typ av skyltning är den bästa som finns idag tycker jag, även i Götet finns väl liknande.
Tydligare finns inte i solljus.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Kvarne skrivet 27 maj 2007, 20:27:42 PM
Mjaaa, gillar inte den här nya typen av utseende. Faast det kan ju bero på att man är ovan/ van vid det gamla vanliga brose-skåpet...Nåja, så småningom lär jag väl även acceptera detta skåp....

Det är bara att vänja sig. Detta är Mobitec standard numera. Lär vara billigare att tillverka i längden är de gamla matrisskyltarna.

Walter

Kan inte se bilden men lägg gärna upp den igen!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Erol

Har för mig att Björns sida är nere en stund idag för han skulle byta webbhotell, det är därför den inte syns

Walter

Citat från: Erol skrivet 28 maj 2007, 07:20:11 AM
Har för mig att Björns sida är nere en stund idag för han skulle byta webbhotell, det är därför den inte syns


Den som väntar på nåt gott.....
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Andreas Ljungqvist

Denna bilden är topclass.. Ljus färg och komposition.. Härligt..