j***ar, jag hann inte vara Ljusskygg...

Startat av Bussmicke, 05 september 2009, 20:35:06 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Danne B.

Citat från: M224 skrivet 13 september 2009, 14:05:55 PM
Jag förstår inte varför Bussmicke måste lägga ut en sådan här bild. Det är ju som upplagt för att det skall bli debatt. Vi har ju sett detta förr och jag har också varit med om det. Mannen som kör bussen på bilden vill ju helt klart inte vara med på bild så jag förstår inte varför BM måste lägga ut denna på buss snack. Kom igen, varenda bild man tar måste inte ut på nätet. Jag har själv hundratals med bilder som jag inte har lagt ut på nätet.

Jag kan bara se detta inlägg som ren provokation. Tyvärr.

Kan det inte bara vara för att det var en ganska rolig bild då? Just med tanke på alla tidigare diskutioner...?

//Danne

M224

Citat från: Danne B. skrivet 13 september 2009, 14:09:26 PM
Kan det inte bara vara för att det var en ganska rolig bild då? Just med tanke på alla tidigare diskutioner...?

//Danne

Jo men vi har ju sett sådana här bilder förr.

Carl W

Citat från: M224 skrivet 13 september 2009, 14:10:09 PM
Jo men vi har ju sett sådana här bilder förr.

Jag håller med dig. Det verkar som en del fotografer inte kan acceptera och förstå, att inte alla delar deras hobby.

Bussmicke

Citat från: Carl W skrivet 13 september 2009, 20:21:46 PM
Jag håller med dig. Det verkar som en del fotografer inte kan acceptera och förstå, att inte alla delar deras hobby.

Jag tänkte inte sluta med bilder för att vi hart kverulanter här
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Rost

#64
Citat från: Carl W skrivet 13 september 2009, 20:21:46 PM
Jag håller med dig. Det verkar som en del fotografer inte kan acceptera och förstå, att inte alla delar deras hobby.

Förlåt en "gnällspik", visst, var och en får tycka som han, eller hon vill, men mitt intryck är att dina inlägg mer handlar om att provocera, än att tillföra något. Eller? (Sagt i all välmening)

/Peter

Carl W

Citat från: Peter Rost skrivet 13 september 2009, 20:38:07 PM
Förlåt en "gnällspik", visst, var och en får tycka som han, eller hon vill, men mitt intryck är att dina inlägg mer handlar om att provocera, än att tillföra något. Eller? (Sagt i all välmening)

/Peter

Nej. Jag började med att skriva min teori om föraren med solskyddet. Och då hoppar alla "bussmuppar" på mig.