En sista bussbild och Tack & Adjö!

Startat av Patrik, 16 maj 2008, 01:34:11 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Tack, du har helt rätt i allt du säger!  :)

Ove Bojarp

Tack för den tid du delat med dig av dina bussfoton, och lycka till med det nya.
Jag har njutit av både natur och bussbilder du visat.

Ove


Fredde

Jag har iaf haft intresse för bussar & trafik sedan ca 5 års åldern & det sitter kvar än.. Men så mycket fotande har det inte blivit för ens nu på slutet när man har med sig en kamera jämt i mobilen, är det något intresant så klart det blir en bild! Men jagat land & rike runt har jag inte gjort än iaf kanske blir när man har mer tid om sisådär 25-30 år när man har blivit arbetsbefriad.. Fast då bor man nog ej i sverige länge heller men det kan ju vara intresant där man bor då kanske :-) Internet finns ju säkert kvar då med :-)

Lycka till med vuxenlivet nu.. Det brukar vara intensivt runt 18-21år med flytta hemmifrån, jobb, nöjen etc :-)


//Fredde

Patrik

Mitt intresse har bara funnits i ca 4 år så det har nog inte riktigt "kommit igång" på allvar, foto är en stor del i intresset och det är det jag vill utveckla.

Tack! Jag ska försöka sköta mig och klara av alla punkter som behövs för att man ska bli vuxen  ;)

Möllers

Trist du ska lägga av med fota bussar nu lite.
Kan bara säja lycka till med det andra du ska fota  :)


Hans Fredriksson

#22

Ber att få gratulera till insikten att du vill utvecklas. Det är ett sundhetstecken. Är man är ung kastas man från intresse till intresse. Det vill gärna bli att man blir alltför het på gröten. Jag är gammal men kastas fortfarande mellan olika intressen. Just nu finner jag inget nöje att betrakta intetsägande närbilder på plåtkarosser på hjul. Du är en duktig fotograf och jag hoppas att du kommer publicera bilder på "ordet är fritt" eller "vägforum"  som är lite "bredare".

http://hem.bredband.net/b572399/
//Hans

Patrik

Tack, kul att många förstår vad jag menar  :)

Fredrik Gelin

Det var tråkigt att läsa att du lägger ned din fina sida som jag tycker utvecklats från en "Bussmicke wannabe" till att överlägset passera hovfotografens sida i innehåll och inte minst utseende...
Tack för den tid du varit hos oss busstokar och hoppas du hittar vad du söker i ditt fortsatta liv utanför bussvärlden, för bussar är ju inte allt trots allt...
//Fredrik

Patrik

Tack, kul att höra!
Nej, bussar är ju inte allt, det är viktigt att inse det.

Muk

Det är tråkigt att en bra hemsida försvinner. Samtidigt uppskattar jag även foton på annat än bussar, så det blir spännande att se vad som kommer i framtiden. Lycka till!  :)


Johan Hansson

Jag fotar allt från fordon-hus-natur-fartyg/båtar-flyg.
Fotar man bara t.ex bussar som kör i en stad i tätorten så i Halmstad är alla bussar likadana (okej reklamen på bussarna skiljer sig) det ända som är olika på de är invarienummret och regnummret.
Jag älskar att fota natur.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Patrik

På min nya sida ska jag försöka ha så högkvalitativa bilder som möjligt och tekniskt perfekt, nästintill iaf så därför kommer antalet bilder inte öka så mycket varje vecka precis, utan man får ta massa bilder och redigera dom och se vilka som blir riktigt bra.
Istället för som nu så har jag Standard 1A-bilder i vinklar och redigering och det ska jag försöka komma ifrån.