Bilder på mina bussar

Startat av Göransson, 15 mars 2009, 02:59:25 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Göransson

Här är ju åt helsike för lite bilder på mina bussar tycker jag! ;D
/Magnus

Fredrik Gelin

Jaha, för oss oinvigda skulle det ju vara bra att veta vilka bussar som avses då...
//Fredrik

Staffan Sävenfjord

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 15 mars 2009, 05:30:11 AM
Jaha, för oss oinvigda skulle det ju vara bra att veta vilka bussar som avses då...
//Fredrik

Göranssons Busstrafik i Höllviken.
Tyvärr har jag inte lyckats få en sådan att fastna på minneskortet. Är du som en annan bussägare jag känner som springer lång väg om han får se en fotograf. Och ibland hinner han i kapp...  :)
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Göransson

Nej Staffan, är ju rena linslusen. Tvärbromsar och lägger upp bredsidan ;/Magnus

Steff

Bra Magnus. Alldeles för lite Skåne överhuvudtaget !  :-[
Kör för B4Y i Malmö

Niclas Rosenius



   Får väl glädja dig med lite repris bilder sen i somras. Men du är alldeles för sällan här uppåt  ;)

   

 

   //Niclas

   

Göransson

Hej Niclas.
Av någon anledning som jag inte känner till så tycks det bli mer och mer ovanligt med styrningar på det hållet.
men hörde att vi faktiskt i år har ett antal svängar till Finland via Stockholm. Vore skoj om Finland kom igång lite
igen. Har ju legat nere nästan helt efter Estonia.
/Magnus

Blue

Citat från: Göransson skrivet 16 mars 2009, 11:06:09 AM
Hej Niclas.
Av någon anledning som jag inte känner till så tycks det bli mer och mer ovanligt med styrningar på det hållet.
men hörde att vi faktiskt i år har ett antal svängar till Finland via Stockholm. Vore skoj om Finland kom igång lite
igen. Har ju legat nere nästan helt efter Estonia.
/Magnus

Jag mötte dubbeldäckaren strax söder om Linköping i Lördags vid tio tiden, blinkade och vinkade men han inte ta bilder på den då jag hade fullt upp med att köra buss!  ;)
Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

Göransson

Ok, var på väg ner från Västerås.
/Magnus

bjalle

Vilka bussa har ni i dagsläget?

Möllers

mmm bilder har jag på görannsons buss kan ligga bra visa dom igen.






Göransson

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 16 mars 2009, 16:41:30 PM
Vilka bussa har ni i dagsläget?

Hej.
Har hela 2 stycken. Perfekt lagom i mina ögon iaf
Neoplanen på bilden och en äldre Setra 315 HDH/3-99.
/Magnus

Mikael Lövgren

En liten fråga som jag kom att tänka på när jag såg Din Skyliner.
Hur har det gått med lackeringen mm och strulet med Neoplan i Hbg??
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Johan B

Alltså den där bussen är för j***a snygg och då föredrar jag egentligen Setra av de tyska turistbussarna. Verkar alltid vara hel och ren också.

bjalle

Citat från: Göransson skrivet 16 mars 2009, 23:36:25 PM
Hej.
Har hela 2 stycken. Perfekt lagom i mina ögon iaf
Neoplanen på bilden och en äldre Setra 315 HDH/3-99.
/Magnus

Liten är stark sägs det.....