Knivsta Buss (ALJ777) och Swebus 6738 + 6740

Startat av Yujin Zhang, 31 juli 2007, 19:49:19 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Fick dessa tre vagnar på bild under en spontanresa som jag gjorde idag.






Skyltskåpet visar fel; bussen skulle till Alunda som linje 886.




Oskar A

Trevliga bilder! 6740 fotade jag också idag. Bilden är på väg upp på hemsidan men lär nog inte visas här ikväll åtminstone. Knivsta Buss har ju köpt två nya Mercedes där den andra har reg.nummer ALJ 768. Då jag ännu inte fått 768 på bild så väntar jag med bilden som jag tog på 777 för några veckor sedan tills jag fått båda på bild.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Yujin Zhang

Citat från: Oskar A skrivet 31 juli 2007, 20:05:23 PM
Trevliga bilder! 6740 fotade jag också idag. Bilden är på väg upp på hemsidan men lär nog inte visas här ikväll åtminstone. Knivsta Buss har ju köpt två nya Mercedes där den andra har reg.nummer ALJ 768. Då jag ännu inte fått 768 på bild så väntar jag med bilden som jag tog på 777 för några veckor sedan tills jag fått båda på bild.
Kan det ha vart du som fotade ungefär samtidigt jag var där då (c:a 13:15-14:00)?  ;)

Oskar A

Nej, jag fotade den omkring kl. 15.30 på Vaksalagatan när den kom tillbaka från Alunda.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

virtual1

Citat från: Oskar A skrivet 31 juli 2007, 20:05:23 PM
Trevliga bilder! 6740 fotade jag också idag. Bilden är på väg upp på hemsidan men lär nog inte visas här ikväll åtminstone. Knivsta Buss har ju köpt två nya Mercedes där den andra har reg.nummer ALJ 768. Då jag ännu inte fått 768 på bild så väntar jag med bilden som jag tog på 777 för några veckor sedan tills jag fått båda på bild.

O 6740 såg jag idag med, men hann inte fota den inna den försvann, nåja... - var vid Uppsala central runt 12 f.ö!

Bussmicke

Citat från: Oskar A skrivet 31 juli 2007, 20:05:23 PM
Trevliga bilder! 6740 fotade jag också idag. Bilden är på väg upp på hemsidan men lär nog inte visas här ikväll åtminstone.

Så där är det när vi har sommarlovslediga ungdomar..
Ni får vara lite snabbare.
Det är ju trots allt hemmaplan.....
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 31 juli 2007, 22:47:18 PM
Så där är det när vi har sommarlovslediga ungdomar..
Ni får vara lite snabbare.
Det är ju trots allt hemmaplan.....

Det är riktigt illa för ungdomarna som jobbar på lovet, men man får ju försöka att ta igen det senare!

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 31 juli 2007, 22:50:54 PM
Det är riktigt illa för ungdomarna som jobbar på lovet, men man får ju försöka att ta igen det senare!

Det är vi inte det minsta oroliga för..  ;D
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.