De e fina grejer vi har köpt...

Startat av Yujin Zhang, 21 maj 2008, 19:44:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Optimal

Hm. Lite AC vätska i kameran. Ska nog va så  ;D

kristoffer

Citat från: Optimal skrivet 21 maj 2008, 19:45:33 PM
Hm. Lite AC vätska i kameran. Ska nog va så  ;D

hahaha  ;D, en fråga är dom här kamerorna på som SL satt upp?

Optimal


Yujin Zhang

Bara jag som ser nu att själva kameranskalet har börjat spricka?  :o ;D

Som sagt, fina grejer... 8)

Trafikar´n

Svårt att säga på en bild, men är det verligen grejorna det är fel på?
Valda tecken visar väl att det är "fina" montörer som gjort jobbet? Kanske med lite för "fin" skruvdragare???
*BE CE DE och yrket sedan 1989; tro mig, jag var med, grymta månde ungarna som kör idag om de visste hur hur förarna led då

Nico


Tja, dels lär det väl finnas en viss garanti. Sedan så får man väl tyvärr även räkna med att grejerna utsätts för en viss 'uppmärksamhet' och dito åverkan från vissa element som inte är så förtjusta i dessa doningar.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

homer

det är inte kamerorna som är dålig kvalite utan bussarna som inte håller tätt uppifrån, denna är inte den första som har blivit akvarium

Karsten

Citat från: homer skrivet 21 maj 2008, 23:09:27 PM
det är inte kamerorna som är dålig kvalite utan bussarna som inte håller tätt uppifrån, denna är inte den första som har blivit akvarium

I så fall håller väl inte kamerorna måttet, om de inte klarar att sitta monterade i bussar av så varierande kvalitet som de är monterade i?

BadTab

Antar att det är den kameran som sitter ganska rakt ovanför föraren, i det här fallet i en omni.
Dessa bussar har luftkanalen för defrosterluften dragen precis där kameran sitter, med andra ord så är det fukt i defrosterluften som orsakar detta!