varför kör Turistbussar alltid på fartspärren?

Startat av homer, 21 augusti 2008, 13:45:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Blue

Citat från: homer skrivet 22 augusti 2008, 23:39:03 PM
jag har läst både de som står i aftonpesten och hans blogg, visserligen var de inte exakt citerat i aftonbladet men likförbannat har han sagt opassande saker som inte passar sig att komma från en företagsledare i den här branchen där alla borde hålla ihop och stå enade, och jag tror vi har diskuterat de här på forumet förut så de är väl inte så mycket att diskutera vidare kanske

vet inte riktigt om du syftar på att jag har tjafsat om bussindivider eller om du syftar på forumet iallmänhet

men en seriös tråd om hur man skulle kunna utvecka branchen skulle jag gärna vara med på

Ironi Homer, Ironi!

GD skruvade till sina uttalande för att få upp ögonen på folk!
Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

homer

Citat från: Blue skrivet 23 augusti 2008, 00:18:45 AM
Ironi Homer, Ironi!

GD skruvade till sina uttalande för att få upp ögonen på folk!

Skulle inte tro de, hans blogg är knappast någon stor opinionsbildare, sen att nån reporter på aftonbladet råkade hitta den är en annan sak...

Junior

Konstigt forum. Jag följer alla regler och paragrafer som finns men jag kör fort ibland . Länge ibland. Men jag sköter mig själv och skiter i andra ::) ::) :o Lite ironi måste ni ha även stressade stadsbor Junior

michael k

tänk vad det gick förr innan fartspärren ::)
sagt från ennu en turistbussförare som har brått hem till kaffet och hänger på fartspärren

Peter L

Citat från: michael k skrivet 25 augusti 2008, 12:19:00 PM
tänk vad det gick förr innan fartspärren ::)
sagt från ennu en turistbussförare som har brått hem till kaffet och hänger på fartspärren

Det var nog inte bara turistbussarna, även linjebussarna körde på rätt så bra, i alla fall på tomkörningarna...  ;)

Blue

Citat från: homer skrivet 23 augusti 2008, 00:42:31 AM
Skulle inte tro de, hans blogg är knappast någon stor opinionsbildare, sen att nån reporter på aftonbladet råkade hitta den är en annan sak...

Nej det må hända men någon läser den ju iaf. annars hade ju inte aftonbladet snappat upp hans inlägg!
Tror du en kass chaffis blir bättre för att han får mer lön? Det gör inte jag, däremot kan man attrahera bättre chaufförer om lönen är högre.

Han fick ju upp blodtrycket på en del chaffisar, andra garvade gott. Du verkar ta det han skrev väldigt personligt.
Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)