Några bussar i Berlin idag 30/5 2007

Startat av Marcus, 30 maj 2007, 19:08:14 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Marcus

Tänkte att jag skulle testa PHbuss.se's uppladdningstjänst, tack för den Patrik förresten! Var ute en sväng och passade på att ta några bilder.










Andreas Ljungqvist

Wow, mums slurp dreggel.. Mera BVG mera.. Gärna Lion's city DD..

As snyggt..

;D :D ;D :D

Jonas Gustafsson

Du får snart se BVG-bilder från mig, ska bara redigera dem först.
Se min signatur nedan så förstår du varför det går långsamt med sådant just nu... :)

Marcus har ju dock förmånen att vara på plats där hela tiden...
//Jonas
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Fredrik Gelin

Citat från: Marcus skrivet 30 maj 2007, 19:08:14 PM
Tänkte att jag skulle testa PHbuss.se's uppladdningstjänst, tack för den Patrik förresten! Var ute en sväng och passade på att ta några bilder.



Mums, för mig som gillar turistbussar var detta en höjdare, en ny Mercedes Travego!
Denna nya upplaga är inte så vanlig ännu, men skall man döma av antalet befintliga diton som rullar runt om i europa lär vi nog få se fler Travego framöver...
//Fredrik

Marcus

Tack för alla kommentarer, jag kanske ska ge mig ut lite oftare, det verkar uppskattas :)
Tyvärr är de flesta bilderna mest tagna i förbifarten, ska försöka få till lite bättre vinklar nästa gång och försöka undvika alla hinder framför fordonen.

Marcus

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 31 maj 2007, 08:16:13 AM
Mums, för mig som gillar turistbussar var detta en höjdare, en ny Mercedes Travego!
Denna nya upplaga är inte så vanlig ännu, men skall man döma av antalet befintliga diton som rullar runt om i europa lär vi nog få se fler Travego framöver...
//Fredrik

Jag kan glädja dig med en bild till på samma buss, tog inte med den förut pga. att det var så mycket folk framför:


Andreas Ljungqvist

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 30 maj 2007, 23:16:03 PM
Du får snart se BVG-bilder från mig, ska bara redigera dem först.
Se min signatur nedan så förstår du varför det går långsamt med sådant just nu... :)

Marcus har ju dock förmånen att vara på plats där hela tiden...
//Jonas

vad trevligt, detta ser jag fram emot.. Ja jag förstår att de kan ta sin tid..