Lidingö, Bildsvep

Startat av Bussmicke, 15 juni 2007, 22:55:58 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cero

Trevligt! Kul att se att gamla kämpar som 5031, 6548 och 6886 finns kvar än.

/Cero

Bussmicke

#3
Japp, visst är det så. Speciellt 6548+6886.

2 av de omnumrerade..





//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Härliga färger och kontrast, har du använt dig av mina inställningar? Tycker dessa bilder blev väldigt bra!


Andreas Ljungqvist

Kan bara hålla med verkligen härliga färger o djup...

Bussmicke

Citat från: M224 skrivet 16 juni 2007, 09:16:50 AM
Härliga färger och kontrast, har du använt dig av mina inställningar? Tycker dessa bilder blev väldigt bra!

Tack Danne.
Japp, jag har använt dina inställningar, kvällsol gör att det inte är lätt att avgöra om man har rätt vitbalans.
Färgmättnad (Ctrl+U9 har använts på en del bilder, Färgkurvan på en del.
Anv. färgkurvan i första hand, ser det inte bra ut tar jag färgmättnad i stället.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Citat från: Bussmicke skrivet 16 juni 2007, 10:08:26 AM
Tack Danne.
Japp, jag har använt dina inställningar, kvällsol gör att det inte är lätt att avgöra om man har rätt vitbalans.
Färgmättnad (Ctrl+U9 har använts på en del bilder, Färgkurvan på en del.
Anv. färgkurvan i första hand, ser det inte bra ut tar jag färgmättnad i stället.

Härligt! Jag instämmer ang kvällssolen. Men när man lyckas så är det bland det härligaste ljuset av alla.