Swe 4602 & 4607 i Gävle

Startat av Fredde, 15 juni 2007, 09:46:42 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde




Någon som vet vad dessa gör här i Gävle? Båda är avställda enligt VV men fortfarande regade på Swebus..

//Fredde

Walter

Tja Man skanske försöker sprida dom över landet, Stockholm vill ju inte ha dom! Vikariebussar?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Fredde

Fick höra idag att Gävle ska dom iaf inte placeras i...


//Fredde

Möllers

Fin bild.
Om ni ser 5 bussar fotar ni dom alla då bara en kanske .

Fredde

Nu var jag bra stressad å kl var 19:55 samt ja skulle vara på jobbet igen kl 20:40 6km bort samt före det skulle jag in på Stressdonken för "frukost" då jag jobbat 6-14 samt sovit 15.00-19.30 det var bara en tillfällighet att jag passerade med, men det är ju lätt nu när man har Nokia N95 å ta kort då man alltid har "kameran" med.. Men den gula 4019 fick jag med på bild iaf se annat inlägg...


//Fredde

Möllers

Jo klart jag stressar aldrig ner jag fotar bussar.

Fredde

Hela våren har varit stress typ, har jobbat ca 268 tim utanför schemat (heltid) redan fram till nu.. Men nu är det semester så fler bilder dyker säkert upp på allt man kan fånga  ;D

//Fredde

Möllers

då en gång jag skulle till jobbet då sog jag bussar på vägen tid så jag fotade dom föst sen blev jag försenad till jobbet minst 20 minuter.

virtual1

Citat från: Fredde skrivet 15 juni 2007, 09:46:42 AM

Någon som vet vad dessa gör här i Gävle? Båda är avställda enligt VV men fortfarande regade på Swebus..

//Fredde

När och var exakt är bilden tagen? - blev plötsligt sugen på att åka tillbaks till Gävle nu i helgen, 4602 o 4607 har jag bara skräpbilder på innan =)

Bussmicke

I så fall behöver du inte fundera över vad kommande onsdag skall innehålla..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 15 juni 2007, 19:55:02 PM
I så fall behöver du inte fundera över vad kommande onsdag skall innehålla..

*skrattar* - så sant, så sant... hade tänkt Tierp+Uppsala då, men kanske blir Gävle+Tierp+Uppsala istället :-D