Veckan som gick (Bilder)

Startat av Peter Erret, 12 juni 2007, 04:10:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret

Börjar med några KRNI-bilder:



sedan får det bli lite B9S:





och två nedskräpningsbilder (gratistidningar):



för att visa två bryggbilder:



och en bild från en ovanlig uppställningsplats:

(två B9S blockerade vändplatsen vid Hemmesta vägskäl så vi fick hitta andra lösningar under några timmar.).
Sista turen för veckan slutade vid:

En del åker sedan hem och sover, andra åker till:

för att kolla på en del av havets skönheter:
www.erret.se/Batar/Oxdjupet.htm

Hoppas ni gillar bildsviten.
/ Peter

Fredde

Trevliga bilder!

Jag blev dock inte så bra informerad om 6139 och 6120 som stod i vändslingan. Dom hade visst gjort utrop om det på min lunch. Inga textmeddelanden här inte...... >:( Så jag rullade på precis som vanligt, min anslutning vidare ut från Kolvik stod också på sin ordinarie plats så det fanns inget att reagera på. Resultatet var att det blev att backa från den nya, över vägen och in i den gamla vändslingan. :-X

Lite trafik den tiden på dygnet, så det var inga problem. Sen blev alla som stod vid dessa hållplatser nog glada när det väl kom en buss. Några hade kommit med tidigare anslutningar utifrån och blivit avsläppta utmed vägen där.... Kändes som en kvällsrusning när det nästan var fullsatt från Kolvik.....

/Fredde


Clabbe

Ja de var so alltid tjusiga bilder och så fick jag reda på oxdjupet, pappa talade o det, han gjorde lumpen vid Oskarfrediksborg i början på 50 talet. Visserligen har ja kryssat förbi ett antal gånger, men man har ju ingen karta.

Mvh Claes