Ett par turistbussar i Göteborg [3 bilder]

Startat av tomsa, 11 juni 2007, 11:42:36 AM

0 Medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.


Zella

Härligt tomsa... ovanligt att du dela med dig av bussbilder när din vardag gå som på rälls  ;D   

Bilderna blev väldigt bra, och jag fundera på vad som kommer framför din kamera härnäst...

Det var längesedan man såg en ramkvillabuss...  8)

bussgrabben

Citat från: tomsa skrivet 11 juni 2007, 11:42:36 AM




Detta måste vara det absolut dyraste sättet jag sett för att märka upp bussarna med inventarienummer ;) Roligt dock.

Andreas Ljungqvist

Härliga bilder må jag säga.. tack för detta svep..

Zella

Citat från: bussgrabben skrivet 11 juni 2007, 20:06:41 PM
Detta måste vara det absolut dyraste sättet jag sett för att märka upp bussarna med inventarienummer ;) Roligt dock.

Dock har inte bussarna som går linjetrafik nere i kronoberg sådana skylta... tror det är mer dom exlusiva bussarna... lyxigt

tomsa

Citat från: Zella skrivet 11 juni 2007, 17:54:23 PM
Härligt tomsa... ovanligt att du dela med dig av bussbilder när din vardag gå som på rälls  ;D   
Bilderna blev väldigt bra, och jag fundera på vad som kommer framför din kamera härnäst...
Det var längesedan man såg en ramkvillabuss...  8)

Fotomässigt blir det nästan bara rälsbilder när jag är på semester, fast det brukar fastna en och annan buss då oxå, kommer förhoppningvis bilder från såväl Danmark o Tyskland framöver.

Till skillnad från många andra gör jag inte så mycket med bilderna, det är själv dokumenterandet som är viktigt för mig. Trevligt att bilderna uppskattas ändå tycker jag!