Några bilder från Stockholm idag

Startat av Mackan05, 09 januari 2019, 21:39:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mackan05

Var ute och plåtade lite idag, och tänkte dela med mig av några bilder! :)



Nobina 3904 som är påväg in mot Tyresö Centrum



Nobina 3124 som nyss ankommit Gullmarsplan



Nobina 7872 ankommer strax hållplats "Bussgaraget"



Keolis 6469 ankommer Fruängen med en väldigt trevlig chaufför!

/Marcus

virtual1

Tack för bilderna, men varför väntade du inte längre innan bussarna kommit dig närmare så att du sluppit få de hoptryckta bilderna med teleobjektivet, på Gullmarsplan och i Haninge borde det knappast vart problem?!

Mikael T Nilsson

Tack för att du delar med dig av dina fina bilder!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Kvarne

Citat från: virtual1 skrivet 10 januari 2019, 08:26:23 AM
Tack för bilderna, men varför väntade du inte längre innan bussarna kommit dig närmare så att du sluppit få de hoptryckta bilderna med teleobjektivet, på Gullmarsplan och i Haninge borde det knappast vart problem?!


Men gud bevare mig...Han kanske ville ha inzomat...? Jag tycker bilderna är riktigt grymma! Onödigt med denna nedklankning....!  :(
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

virtual1

Citat från: Kvarne skrivet 10 januari 2019, 12:34:50 PM

Men gud bevare mig...Han kanske ville ha inzomat...? Jag tycker bilderna är riktigt grymma! Onödigt med denna nedklankning....!  :(

Det är ingen klankning alls, det är bara en stilla undran! Jag har inget emot bilderna alls då de är bra tagna, men hade gärna sett mer av bussarna vilket blir svårt då man har för mycket telezoom - står man på ett ställe där man kan få en klar bild om man väntar någon sekund extra så gör man väl gärna det!?

Carl Eric

Jag tyckte bilderna var häftiga! I synnerhet de två första!  :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Björn Forslund

Tycker också det var snyggt med de telefotade bilderna! Skadar aldrig med lite variation på brännvidd o vinklar!

marciza

Jag tycker också att bilderna var riktigt häftiga. Grattis till fotografen.