Huvudmeny

Busslink 7108...

Startat av Ulf Berlin, 28 december 2018, 23:54:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Berlin

...som har nämnts tidigare tillbringade(nog)sin sista tid även den på Lidingö:

Ropsten 2008-01-07./Ulf
(Den var lite udda med det svarta runt fronten)

larssoneric56

Fin bild och gott nytt bussår

Mikael T Nilsson

Tusen tack för denna fina bild! Om jag minns rätt så var linjesträckningen för 207 Ropsten-Lidingö centrum.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Robert Brink

Fin bild, synd bara med alla tidtabeller vid framrutan.:)

//R

Ulf Berlin

Citat från: Robert Brink skrivet 29 december 2018, 13:42:55 PM
Fin bild, synd bara med alla tidtabeller vid framrutan.:)

//R

Förr var det ju vanligt att(nya)tidtabeller fanns någonstans framme i bussen efter det att ställen vid bakdörrarna försvunnit(som du själv vet ;))
207an i denna"nya"sträckning gick via Foresta/Millesgården till Lidingö centrum,men gick nästan alltid tomma.../Ulf

Mikael T Nilsson

Citat från: Ulf Berlin skrivet 29 december 2018, 19:43:47 PM

207an i denna"nya"sträckning gick via Foresta/Millesgården till Lidingö centrum,men gick nästan alltid tomma.../Ulf

Just det, så var det. Har för mig att turerna skymtade om till 202 vid Lidingö c och gick tillbaka till Ropsten via Torsviksplatån.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Ulf Berlin

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 29 december 2018, 20:54:19 PM
Just det, så var det. Har för mig att turerna skymtade om till 202 vid Lidingö c och gick tillbaka till Ropsten via Torsviksplatån.
Inte ofta,utan nästan uteslutande var det samma buss som återvände i samma linjenummer.../Ulf

Mikael T Nilsson

Citat från: Ulf Berlin skrivet 29 december 2018, 23:51:52 PM
Inte ofta,utan nästan uteslutande var det samma buss som återvände i samma linjenummer.../Ulf

Tack, då minns jag rätt.  :)
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.