Författare Ämne: Två Råstavagnar i Sollentuna - 22 december 2018  (läst 796 gånger)

Utloggad Mikael T Nilsson

• Medlem
  • Antal inlägg: 5386
Två Råstavagnar i Sollentuna - 22 december 2018
« skrivet: 23 december 2018, 12:11:22 PM »

Här kommer bilder på två Råstavagnar. MAN-vagn Arriva 8552 ankommer Sollentunavallen som linje 527 mot Sollentuna stn.

Arriva 8101 (som tidigare under året övergick från stomllinjeblått till SL-rött) lämnar Häggviks handelsplats som linje 514 mot Spånga stn via Sollentuna stn.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Utloggad Buzzlover

• Medlem
  • Antal inlägg: 424
SV: Två Råstavagnar i Sollentuna - 22 december 2018
« Svar #1 skrivet: 23 december 2018, 21:49:13 PM »

Arriva 8101 (som tidigare under året övergick från stomllinjeblått till SL-rött) lämnar Häggviks handelsplats som linje 514 mot Spånga stn via Sollentuna stn.

Undertecknad sitter inne på restaurangen i bakgrunden här, fotade den när den reglerade skyltandes ejitrafik utanför McDonalds, fin bild!
Vill ni kolla in mina bilder så finns jag på Instagram med massor buss och andra lokaltrafiks bilder främst i Stockholms län men även runtom i landet också!
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Utloggad Mikael T Nilsson

• Medlem
  • Antal inlägg: 5386
SV: Två Råstavagnar i Sollentuna - 22 december 2018
« Svar #2 skrivet: 23 december 2018, 21:52:41 PM »
Undertecknad sitter inne på restaurangen i bakgrunden här, fotade den när den reglerade skyltandes ejitrafik utanför McDonalds, fin bild!

Hej,

Där ser man! Snacka om sammanträffande!
Kul att du tyckte om bilden!

Ha en fin jul! 😀
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.