Nattbilder från Västerås

Startat av Bussmicke, 08 december 2018, 15:09:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Hasse L

Väldigt fina mörkerbilder. Där blir de annorlunda destinationsskyltarna extra tydliga!

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

pnott

Lite av sista natten med gänget över de bilderna! Antar att flera av bussarna bara har någon månad kvar i trafik.

Bussmicke

Citat från: pnott skrivet 09 december 2018, 19:44:52 PM
Lite av sista natten med gänget över de bilderna! Antar att flera av bussarna bara har någon månad kvar i trafik.

Än har et inte dykt upp något nytt på stan.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

pnott

Citat från: Bussmicke skrivet 11 december 2018, 11:25:09 AM
Än har et inte dykt upp något nytt på stan.

I lokalblaskan VLT fanns en (betal)artikel igår om invigningen av en ny gata och hållplats vid Bäckby centrum i Västerås.
https://www.vlt.se/artikel/vasteras-kommun/ny-backbygata-invigd-med-hallplats-tal-och-pizza

Artikeln illustrerades bl a med denna bild på en av de nya:
https://bildix.mmcloud.se/bildix/api/images/6989e5fa-e562-49b5-b78a-46c2af3d54f5.jpg


Bussmicke

Ingen idé att länka betalväggar, jag bojkottar tidningars hemsidor numera.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Daniel Lindblom

Snacka om dålig bild. Bussen syns ju knappt bland allt folk. Kunde hen inte gått fram lite.  ::)

pnott

Citat från: Bussmicke skrivet 19 december 2018, 18:16:32 PM
Ingen idé att länka betalväggar, jag bojkottar tidningars hemsidor numera.

Artikeln är bakom betalvägg, men jag tror inte att bilden är det.
Nåväl, jag har inte själv sett den i trafik än.