Mot Norra Bantorget

Startat av Hasse L, 07 december 2018, 16:16:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hasse L

Såg i de nya tidtabellerna att linjerna 516, 526 och 565 kommer att återgå till att vända vid Sergels Torg från måndag, så det fick bli en utryckning efter ganska kort varsel för att få några extra bilder med den klassiska destinationen i krukan.

ZKH 359 - Arriva 8556.


DJO 047 - Arriva 8005.

Bussmicke

Tråkigt, tur jag fotade förra året vid Norra Bantorget.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael T Nilsson

Tack! Mycket trevlig dokumentation!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Buzzlover

Kan lägga till att det verkar varit problem idag då jag själv mötte åtminstone 2:st 526:or mot Norra Bantorget imorse, även reseplaneraren skyltade Norra Bantorget men störningsinfo säger Sergels Torg ;D
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

Ulf Berlin

Citat från: Buzzlover skrivet 10 december 2018, 12:57:28 PM
Kan lägga till att det verkar varit problem idag då jag själv mötte åtminstone 2:st 526:or mot Norra Bantorget imorse, även reseplaneraren skyltade Norra Bantorget men störningsinfo säger Sergels Torg ;D
Den 10e var ju Nobeldagen och mycket var avspärrat runt Hötorget/Sveavägen så det var nog inte så konstigt.../Ulf

Buzzlover

Citat från: Ulf Berlin skrivet 11 december 2018, 12:10:16 PM
Den 10e var ju Nobeldagen och mycket var avspärrat runt Hötorget/Sveavägen så det var nog inte så konstigt.../Ulf
Idag, Tre dagar efter att Sergels torg ska bli ny ändhållplats skyltar bussarna fortfarande Norra Bantorget, nu har det dock ändrats i appen iofs :)
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

Fredrik Gelin

Då kan det tänkas att bussarna skyltar rätt på måndag eftersom Buss-PCn normalt bara uppdateras på söndagsnätter.

Skickat från min STF-L09 via Tapatalk