RIP Arriva 7958 [Bilder]

Startat av Buzzlover, 09 november 2018, 17:11:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Buzzlover

Idag så brann ännu en holländsk importerad Arriva buss, denna gång i utkanten av Sollentuna, som även skapade en omdragning av alla linjer i Silverdalsområdet.







Dessa verkar bara vara med i mer och mer incidenter, sen en tid tillbaka är även 7951 ur trafik och ståendes i Hölö-skroten!
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

buskörare


Buzzlover

Citat från: buskörare skrivet 09 november 2018, 18:05:58 PM
Inga personskador i alla fall?

Nej, det borde inte ha blivit det då detta hände innan någon av Råstas linjer börjat gå där, så jag skulle anta att det var en tomkörning och föraren verkar ha kommit ut ur den innan det blev för farligt.
Mina bilder på Kollektivtrafiken hittar ni här:
https://www.instagram.com/swedishtransit/

Barndomsdrömmen är äntligen uppfylld, den 10 Februari 2021 blev jag tillslut Busschaufför!

Måns Johannesson

Hur är det med 7937? Den brann väl i somras (21 juni) men står fortfarande påställd i Bilregistret.

/Måns

Mikael T Nilsson

Tack för intressanta bilder och dokumentation!

Jag kände inte till att fler av Råstas MB Citaro råkar ut för incidenter och slopats.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

buskörare

Citat från: Buzzlover skrivet 09 november 2018, 18:26:02 PM
Nej, det borde inte ha blivit det då detta hände innan någon av Råstas linjer börjat gå där, så jag skulle anta att det var en tomkörning och föraren verkar ha kommit ut ur den innan det blev för farligt.

Skönt! Har noll koll på 526:ans tidtabell.