SL linje 549, förarlöst

Startat av Bese001, 24 oktober 2018, 20:41:47 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson

Tack för era svar! En annan fundering. Man har tagit bort tidtabellen för linje 549 från SL:s webbplats. Däremot finns den med när man söker via teseplaneraren. Har man avbrutit trafiken och i så fall av vilken anledning?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Jimmy

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 31 oktober 2018, 21:59:26 PM
Tack för era svar! En annan fundering. Man har tagit bort tidtabellen för linje 549 från SL:s webbplats. Däremot finns den med när man söker via teseplaneraren. Har man avbrutit trafiken och i så fall av vilken anledning?
Om du tittar på SL-sidan under Aktuellt och Nyheten Ny busslinje i Barkarbystaden med självkörande bussar så finns på sista raden under Relaterat följande: Här hittar du tidtabellen för linje 549
Klicka på den raden så får du fram tidtabellen.

Jimmy

Mikael T Nilsson

Citat från: Jimmy skrivet 01 november 2018, 19:09:51 PM
Om du tittar på SL-sidan under Aktuellt och Nyheten Ny busslinje i Barkarbystaden med självkörande bussar så finns på sista raden under Relaterat följande: Här hittar du tidtabellen för linje 549
Klicka på den raden så får du fram tidtabellen.

Jimmy

Tack så mycket! Undrar varför man inte kan nå tidtabellen via vanliga "tidtabellssökfunktionen".
Men bra att den finns tillgänglig i alla fall.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.