Tips för eventuella bussfotografer O-ringen Övik

Startat av swedebear, 23 juli 2018, 08:17:32 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

swedebear

Ett bra ställe att stå och fota bussar för de bussfotografer som är i Övik i samband med O-ringen är Svedjeholmsvägen i Sund/Domsjö, där matas det bussar från Svedjeholmscampingen till stan och till etapperna
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

AdmirT

Citat från: swedebear skrivet 23 juli 2018, 08:17:32 AM
Ett bra ställe att stå och fota bussar för de bussfotografer som är i Övik i samband med O-ringen är Svedjeholmsvägen i Sund/Domsjö, där matas det bussar från Svedjeholmscampingen till stan och till etapperna

Där vid Circle K? Stod där igår och plåtade
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

swedebear

Citat från: AdmirT skrivet 23 juli 2018, 13:52:02 PM
Där vid Circle K? Stod där igår och plåtade

Det funkar bra det också, jag tänkte vid Mekonomen, men gissningsvis så blir det bättre ju längre O-Ringen går att stå vid Circle K. Bussarna gick förbi utanför vårt vardagsrumsfönster, men jag var alldeles för trött för att fota nåt igår
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

4041434548

Vid det tillfälliga busstorget på Hamnplan lär det också finnas goda fotomöjligheter. Där stannar och passerar bussar som både ska till samtliga tävlingsetapper, utöver campingen i Svedjeholmen.