Nordligaste El-bussen

Startat av Lasse i Bdn, 09 juli 2018, 12:30:37 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Ulf Berlin


virtual1

Citat från: Ulf Berlin skrivet 10 juli 2018, 19:49:48 PM
Betalartikel.../Ulf

Troligen, men jag kunde läsa den utan problem. Kanske är som DN att du kan kolla ett visst antal artiklar per månad gratis, sen blir det kostnad.

Bussmicke

Ett oskick med dessa betalväggar. VLT var horribla på den fronten under Västerås Summer meet.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Knut

Citat från: virtual1 skrivet 10 juli 2018, 21:20:45 PM
Troligen, men jag kunde läsa den utan problem. Kanske är som DN att du kan kolla ett visst antal artiklar per månad gratis, sen blir det kostnad.
jeg kunne lese uten problem
Canon EOS RP
Sony HDR-PJ 580
Sony HDR-PJ 810
Vedlikeholdstekniker Stadler Service Norge

Taunusch

Citat från: Bussmicke skrivet 11 juli 2018, 07:44:21 AM
Ett oskick med dessa betalväggar. VLT var horribla på den fronten under Västerås Summer meet.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

Ett oskick med att matbutikerna tar betalt för maten. ICA var också horribla på den fronten under Västerås Summer meet.

Ulf Berlin

Citat från: Taunusch skrivet 15 juli 2018, 13:51:30 PM
Ett oskick med att matbutikerna tar betalt för maten. ICA var också horribla på den fronten under Västerås Summer meet.
Jaså,det görs ju överallt vid/på marknader där dom"vet"att folk kommer att handla../Ulf

(Inget som hindrar att ta med sig egen förtäring 8)/Ulf

Bussmicke

Citat från: Taunusch skrivet 15 juli 2018, 13:51:30 PM
Ett oskick med att matbutikerna tar betalt för maten. ICA var också horribla på den fronten under Västerås Summer meet.
Hur då?
Vad har det med tidningars betalväggar att göra?

//Bussmicke
www.bussmicke.se
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 16 juli 2018, 18:58:07 PM
Hur då?
Vad har det med tidningars betalväggar att göra?

//Bussmicke
www.bussmicke.se

Både matbutiker och kommersiella tidningar måste ta betalt för sina produkter. Annars blir det ju konkurs med tiden.