Bryssel 17 maj 2018

Startat av Bussmicke, 19 maj 2018, 19:10:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

En bild från Belgien.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

Tack för trevlig bild... Någon fler än jag som ser mannen som står och läser på reklamskylt/reklamtavlan till höger i bildens bakgrund?

Jaja han gör ändå inte bilden sämre för det...

/J
MVH Filosofen Jona

Ulf Berlin

Huvva,ett bolag som inte har MAN eller Solaris.;)/Ulf

virtual1

Citat från: Jona skrivet 19 maj 2018, 20:32:38 PM
Tack för trevlig bild... Någon fler än jag som ser mannen som står och läser på reklamskylt/reklamtavlan till höger i bildens bakgrund?

Jaja han gör ändå inte bilden sämre för det...

/J

Det gör han inte, han kollar snett nedåt/framåt...

CW66

Mycket fin buss  :D

TEC / De Lijn har genom åren köpt ett antal Scania Citywide och spritt ut de i stort sett i hela Belgien. Svåra att hitta om man inte vet exakt var man ska leta, så du hade en himla tur måste jag säga - grattis :-)

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Tack, jag har heller inte sett fler.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.


Bussmicke

Råkade hitta en till i morse...

Vid Rogier, alldeles utanför hotellet.

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citywide nummer 3 hittades i eftermiddags när det var dags för resan till flygplatsen.
Rogier igen. 3 av 20  möjliga är inte så illa när man inte ens letade efter dem.

//Bussmicke
www.bussmicke.se
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.