Volvo/Säffle flygbuss - idag för 11 år sedan...

Startat av Mikael T Nilsson, 13 maj 2018, 11:47:49 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson



F.d. SL H71 5602, vid fototillfället FAC 5602 och stationerad i Råsta, på Arlandalinje, gör ett uppehåll vid S:t Eriksplan. Bussen skrotades två år senare.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Ulf Berlin

Närhistoria.:)
Vilka var det som stod"på hög"vid E4an vid Löweströmska och gjorde reklam för Flygbussarna?/Ulf

Mikael T Nilsson

Citat från: Ulf Berlin skrivet 13 maj 2018, 18:17:38 PM
Närhistoria.:)
Vilka var det som stod"på hög"vid E4an vid Löweströmska och gjorde reklam för Flygbussarna?/Ulf

Ja, det känns verkligen inte så länge sedan.
Jag minns tyvärr inte högen med dessa bussar utmed E4:an. Hade varit kul att se.  :)
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Mikey

Citat från: Ulf Berlin skrivet 13 maj 2018, 18:17:38 PM
Närhistoria.:)
Vilka var det som stod"på hög"vid E4an vid Löweströmska och gjorde reklam för Flygbussarna?/Ulf

Jag vill minnas att det var personbilar man ställde på hög och målade i flygbussarnas färger, inte faktiska bussar...

Camilla

Citat från: Mikey skrivet 14 maj 2018, 09:18:16 AM
Jag vill minnas att det var personbilar man ställde på hög och målade i flygbussarnas färger, inte faktiska bussar...
Det stämmer bra så här kommer en länk till en bild
https://csripraktiken.se/2009/03/30/en-buss-eller-femtio-bilar/

Ulf Berlin


Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.