Danderyds Sjukhus för några år sedan (Bilder)

Startat av Oskar A, 01 maj 2018, 04:25:26 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar A

Inspirerad av Mikael T Nilssons trevliga bilder de senaste dagarna passar jag på att visa tre bilder som togs en regnig dag vid Danderyds Sjukhus år 2010.

Först den då relativt nylevererade Busslink 3651 som senare kom att bli Arriva 7791.



Fortsätter med Busslink 4277 som avyttrades under hösten samma år.



Avslutningsvis en bild på Busslink 5679 med en lite annorlunda dörrställning.

Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Mikael T Nilsson

Kul att kunna inspirera! :-)

Och tack för de fina bilderna!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Mycket trevligt. Verkar ha blivit poppis att visa bilder från 00-talet då det ännu rullade intressanta bussar, dock inte lika intressanta som 70-talsbussar.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 01 maj 2018, 09:09:30 AM
Mycket trevligt. Verkar ha blivit poppis att visa bilder från 00-talet då det ännu rullade intressanta bussar, dock inte lika intressanta som 70-talsbussar.

Fast 2010 var ju inte 00-talet ;)

Bussmicke

Citat från: virtual1 skrivet 01 maj 2018, 09:11:35 AM
Fast 2010 var ju inte 00-talet ;)

Har jag inte sagt heller men detta är i anslutning till det..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 01 maj 2018, 09:09:30 AM
Mycket trevligt. Verkar ha blivit poppis att visa bilder från 00-talet då det ännu rullade intressanta bussar, dock inte lika intressanta som 70-talsbussar.

Kanske för att folk i mångt och mycket redan har glömt tiden före 2010. Hur konstigt det än låter, räknas det av många som rätt avlägsen historia. Inte här i forumet så mycket, men ute bland allmänheten.