Arriva 8184 (en SL-bild)

Startat av Hasse L, 25 april 2018, 21:04:12 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Mikael T Nilsson

Hej,

Mycket trevligt! En särling i Mälaröarnas vagnpark! Men förmodligen bara ett tillfälligt lån från Norrort.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

buskörare

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 26 april 2018, 18:52:25 PM
Hej,

Mycket trevligt! En särling i Mälaröarnas vagnpark! Men förmodligen bara ett tillfälligt lån från Norrort.

Våra nya kommer ju snart, så inte säkert. Men till ersättningen kanske den behövs i och för sig.

Mikael T Nilsson

Citat från: buskörare skrivet 26 april 2018, 19:20:33 PM
Våra nya kommer ju snart, så inte säkert. Men till ersättningen kanske den behövs i och för sig.

Just det, det hade jag glömt. De blå MAN-ledbussarna ska ju sättas i trafik i Norrort nu under maj. Spännande!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

buskörare

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 26 april 2018, 19:25:20 PM
Just det, det hade jag glömt. De blå MAN-ledbussarna ska ju sättas i trafik i Norrort nu under maj. Spännande!

Vi väntar spänt!

ks

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 26 april 2018, 18:52:25 PM
Hej,

Mycket trevligt! En särling i Mälaröarnas vagnpark! Men förmodligen bara ett tillfälligt lån från Norrort.

8184 är flyttad till Ekerö, inget lån fr Norrort  8)
Stockholmare från Haninge som varit bussintresserad sedan barnsben.

Instagram: @stockholm.buss

Mikael T Nilsson

Citat från: ks skrivet 01 maj 2018, 19:03:51 PM
8184 är flyttad till Ekerö, inget lån fr Norrort  8)

Ok, tack för info! :-)
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

4722lover


Ulf Berlin

Det vita runt dest skylten lyser verkligen upp,men det ser ut som att föraren kör svart...?/Ulf