Keolis 4084 på stomlinje 2 - 29 januari 2018

Startat av Mikael T Nilsson, 29 januari 2018, 19:34:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael T Nilsson



Idag dök Keolis 4084 upp på stomlinje 2. Ibland förekommer röda bussar på denna stomlinje, men det jag undrar över är om 4084 är en flexvagn från Hornsberg (övriga MAN-ledvagnar i den senare leveransen med krom i fronten tillhör väl Hornsberg) eller om den flyttats till Fredriksdal?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Mr.Omsi

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 29 januari 2018, 19:34:24 PM


Idag dök Keolis 4084 upp på stomlinje 2. Ibland förekommer röda bussar på denna stomlinje, men det jag undrar över är om 4084 är en flexvagn från Hornsberg (övriga MAN-ledvagnar i den senare leveransen med krom i fronten tillhör väl Hornsberg) eller om den flyttats till Fredriksdal?

Är nog bara en vanlig Hornsbergsvagn som fick köra 2an. 2an körs ju av Hornsberg numera

Mikael T Nilsson

Citat från: Mr.Omsi skrivet 29 januari 2018, 20:28:33 PM
Är nog bara en vanlig Hornsbergsvagn som fick köra 2an. 2an körs ju av Hornsberg numera

Hej,

Tack för info. Jag har uppenbarligen inte hållit mig uppdaterad sedan 2017 då man stuvade om linjer mellan depåerna i innerstan.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.