Bilder från Sigtuna-Märsta..

Startat av Bussmicke, 09 juni 2007, 14:50:39 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cero

Trevligt bildsvep. Jag trodde inte Swebus Märsta hade kvar så många gamla Scania, men utifrån dina bilder finns det ju uppenbarligen en drös.

/Cero

Niclas Wennerlid


Patrik

Citat från: Cero skrivet 10 juni 2007, 11:21:47 AM
Trevligt bildsvep. Jag trodde inte Swebus Märsta hade kvar så många gamla Scania, men utifrån dina bilder finns det ju uppenbarligen en drös.

/Cero

I Väsby älskar vi Scanior...

Niclas Rosenius

Citat från: Patrik skrivet 10 juni 2007, 12:09:03 PM
I Väsby älskar vi Scanior...

    Även i Uppsala  :D

    //Niclas

Nico


Och på Råsta är just dessa typer av Scania-vagnar snart ett minne blott. :D

Kan väl inte påstå att jag personligen kommer att sörja dem så särdeles, men nog är de klart bättre än Omni-skräpet... i synnerhet klart bättre än etanolarna!  ;D
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

Citat från: Niclas Andersson skrivet 10 juni 2007, 11:32:09 AM
Den här bilden gillade jag skarpt, skön miljöbild.

Mvh Niclas

Tack, Kul att du gillade den.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Även här i Umeå gillas CN113ALB-bussarna starkt. Tyvärr får de bara gå året ut, om de ens klarar sig så länge. Ty redan i höst ska nya... jag menar "bättre begagnande"... eller åtminstonde "begagnade" lågentré-ledbussar köras upp, förmodligen lackas om i Sundsvall som Vestarna blev, och därefter sättas i trafik i Umeå innan vintern.

Peter Öden

Hej !

Har Swebus 4171 fortfarande "Dalahästarna" i stolstygen ??

Mvh Peter Ö

Marcus Li

CitatHar Swebus 4171 fortfarande "Dalahästarna" i stolstygen ??

Ja