Nobina 7482 vid Förslövs station

Startat av Hasse L, 13 juli 2017, 10:42:45 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Hasse L



Det ser väl somrigt och trevligt ut med en blomsterförsedd 7482! Men lika trevligt var det inte att sitta och vänta här en timme i söndags kväll efter att bussen från Torekov missat tåganslutningen med minsta möjliga marginal. Ett olöst sudoku kom väl till pass....

Ulf Berlin

Insåg nog att detta skulle/kommer att hända ett antal gånger när jag besökte Förslöv i höstas...
Det var väl inte trångt i Torekov nu inte?;)/Ulf

Hasse L

Citat från: Ulf Berlin skrivet 13 juli 2017, 11:17:14 AM
Insåg nog att detta skulle/kommer att hända ett antal gånger när jag besökte Förslöv i höstas...
Det var väl inte trångt i Torekov nu inte?;)/Ulf
Det var inga problem i Torekov eller på vägen därifrån, bussen var ordentligt försenad redan till Torekov. /Hasse

Bussmicke

#3
Har du ingen bild från Torekov? Har aldrig varit där men skulle vilja åka dit efter att ha tittat på Dessa bilder
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Hasse L

Citat från: Bussmicke skrivet 15 juli 2017, 01:15:51 AM
Har du ingen bild från Torekov? Har aldrig varit där men skulle vilja åka dit efter att ha tittat på Dessa bilder
Jag hade vandrat längs Skåneleden från Norrvikens Trädgårdar via Hovs Hallar till Torekov, så väl framkommen fick jag inte så mycket tid. Den äldre delen av samhället med de smala gatorna var tyvärr otrivsamt fulla av privatbilar, men busstrafiken höll sig i utkanten och borde inte behöva störas. Ett par bilder blev det:

Nobina 7484.


Nobina 7978 vid ändhållplatsen.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Berlin

Citat från: Bussmicke skrivet 17 juli 2017, 22:00:26 PM
Trevligt men trist med bilarna
Så är det väl på alla turist-/sommarboende orter.../Ulf
(Många tar bilen hit för att åka till HallandsVäderö)