Huvudmeny

Nobina Övik

Startat av swedebear, 28 april 2017, 06:56:38 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

swedebear

Noterade idag att det verkar vara en nykomling i Övik. Om jag inte i hastigheten såg fel så var det Nobina 3048 som rullade på Linje 1 i Övik. Den har jag inte sett här förut. Vet någon om det är en permanent förflyttning eller en vikarie? Jag hoppas att de sakta börjar byta ut de gamla slitna Scaniorna de har
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

4041434548

Stämmer med 3048, jag har även sett buss(ar) med blå Ultra (?) lack de senaste dagarna. Förhoppningsvis bussbyte även om man kam skymta "vikariebuss" på den blåa bussen.

swedebear

Citat från: 4041434548 skrivet 03 maj 2017, 18:07:25 PM
Stämmer med 3048, jag har även sett buss(ar) med blå Ultra (?) lack de senaste dagarna. Förhoppningsvis bussbyte även om man kam skymta "vikariebuss" på den blåa bussen.

Vikariebussen såg jag när jag åkte förbi depån i förra veckan så det stämmer att det finns/fanns en sån. Däremot har jag inte sett några Ultralackade bussar
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

Bernt Talbrant

Citat från: swedebear skrivet 03 maj 2017, 20:31:27 PM
Vikariebussen såg jag när jag åkte förbi depån i förra veckan så det stämmer att det finns/fanns en sån. Däremot har jag inte sett några Ultralackade bussar

Den Ultralackade bussen är väl 6191 som nu kommit från senaste användningsorten Torsby enligt annat inlägg.

AdmirT

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 03 maj 2017, 23:56:11 PM
Den Ultralackade bussen är väl 6191 som nu kommit från senaste användningsorten Torsby enligt annat inlägg.

Ja det var jag som skapade den tråden
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/