Slussen 80-tal

Startat av Greger Larsson, 15 juli 2016, 22:45:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Greger Larsson


Mack

Härlig bild!
Vad..öde det såg ut på nåt sätt?
Eller bara väldigt ickestressigt, som det kan vara i modern tid.

virtual1

Citat från: Mack skrivet 16 juli 2016, 17:09:26 PM
Härlig bild!
Vad..öde det såg ut på nåt sätt?
Eller bara väldigt ickestressigt, som det kan vara i modern tid.

Öde? Kan åtminstone skymta lyktorna på två bussar till samt att Saltsjöbanan står inne på plattformen :)

Fredrik Klint

Syftar nog på antalet människor? Bilden är förmodligen tagen på eftermiddagen innan rusningen dragit igång  :)

virtual1

Citat från: Fredrik Klint skrivet 18 juli 2016, 12:16:45 PM
Syftar nog på antalet människor? Bilden är förmodligen tagen på eftermiddagen innan rusningen dragit igång  :)

Är väl inte få människor? 401:an synes ju vara full och på hållplatsen bredvid väntar åtminstone 5 personer,  troligen fler. Tycker det ser ut som det brukar :)

Fredrik Klint

Citat från: virtual1 skrivet 18 juli 2016, 21:52:56 PM
Är väl inte få människor? 401:an synes ju vara full och på hållplatsen bredvid väntar åtminstone 5 personer,  troligen fler. Tycker det ser ut som det brukar :)

Jag håller ändå med Mack, tycker det ser stillsamt ut :) Letar man så ser man ju bara mer och mer människor men första intrycket för mig var iaf att det ser rätt öde ut.

Mack

Citat från: virtual1 skrivet 18 juli 2016, 21:52:56 PM
Är väl inte få människor? 401:an synes ju vara full och på hållplatsen bredvid väntar åtminstone 5 personer,  troligen fler. Tycker det ser ut som det brukar :)


Var lite detta jag syftade på.
Har minnesbilder från senare årgångar där det är mycket mycket mer stress involverat, inkluderat bussar som nästan står på rad för att få komma ut.
Men det är en härlig bild!