Bussersättning #1 Hagsätragrenen, 1/2: Busslink+PTS

Startat av virtual1, 03 juni 2007, 21:08:34 PM

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

virtual1

Då en kabelbrand ägde rum i går kväll på Hagsätragrenen av t-banan så fick en sisådär sju milljarder bussar agera ersättning under dagen. Fångade ganska många av dessa individer på bild, men för att ni inte ska dö av mängden =) så delar jag upp det här i två delar, del två kommer i morgon (antagligen) - ursäkta den varierande bildkvalitén, men tre olika kameror och en hel del motljus gjorde det inte helt lätt att vara optimal...
















christianm

Trevligt! Kul med bussar i lite nya söderortsmiljöer  :).

Jonatan

Vackert!

Det var en ganska trevlig sträcka att köra och alltid kul att köra nya vägar! Kul att stöta på dig, Yujin och Jim vid Gullmarsplan.
I nästa del blir det förhoppningsvis lite Swebus-vagnar också, och speciellt min kärra då såklart  ;)

Jag körde 6154 från morgon till kväll. Ett par abonneringar för Interbus kompletterades med en hel del tunnelbaneersättning. På bilden nedan i Hagsätra. Vet inte ens om jag varit där någonsin och definitivt inte med buss. Vägen gick bra med hjälp av linjebeskrivning och kartläsning på hitta.se på garaget innan utfart. Tjejen på bilden tyckte det var väldigt roligt att jag fotade min buss.



Mvh / Jonatan

Peter Rost

Citat från: christianm skrivet 03 juni 2007, 21:17:29 PM
Trevligt! Kul med bussar i lite nya söderortsmiljöer  :).


Trevligt!

Är   PTS  3002  fortfarande  vid  liv?

Mvh
Peter