"Jag kände att det var DAX för en helgrön front" (bild)

Startat av Jacob, 10 december 2011, 15:16:33 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jacob

GUB 121 på Centralstationen idag, hade endast mobilen med mig men jag tycker bilden duger. Det var denna som var täckt med helreklam för MediaMarkt. Här finns bild på den medan man höll på att ta av reklamen http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=49141.0. Det var stora märken i fronten och på takkåpan och delen i mitten på fronten (med MAN-märket) var utbytt till en standardlackad sådan (UB09). Blev lite paff när jag såg en helgrön kortvagn :)



//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Möllers


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jacob

#3
Tycker personligen att det svarta där nere ger bussen karaktär. Blir för grönt med helgrönt, bussens design kommer inte riktigt till sin rätta.. men alla tycker vi olika och tur är väl det :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Bussmicke

Menade att det var skönt att den eländiga reklamen var väck.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jacob

Jaha ja, jo den är finare i grönt, även om jag tycker att just MediaMarkt-reklamen var väldigt lyckad för att vara reklam. Detsamma gäller 24UNT på 128.

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!