Keolis 5549 vid Slussen...

Startat av 5783, 09 oktober 2011, 09:37:52 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

5783


Keolis 5549 vid Slussen den 8 oktober 2011.

MGA


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

MGA


Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Fredrik Klint

Citat från: Carl Eric skrivet 09 oktober 2011, 14:58:53 PM
När bilden tagen ungefär? :)

Det står den 8 oktober under bilden. Och i bakgrunden syns en klocka som visar 11:39, tyvärr kan jag inte säga vad sekundvisaren stod på...  ;)

Carl Eric

Citat från: Fredrik Klint skrivet 09 oktober 2011, 16:41:44 PM
Det står den 8 oktober under bilden. Och i bakgrunden syns en klocka som visar 11:39, tyvärr kan jag inte säga vad sekundvisaren stod på...  ;)

Tur att det är någon som har ögonen på skaft! ;) Tack så mycket! :)
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Bussmicke

Citat från: Fredrik Klint skrivet 09 oktober 2011, 16:41:44 PM
Det står den 8 oktober under bilden. Och i bakgrunden syns en klocka som visar 11:39, tyvärr kan jag inte säga vad sekundvisaren stod på...  ;)

ha ha ha, den var bra..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kervz

Finns det några dubbelledbussar här i Stockholm? Har då inte sett några iallafall...

Optimal

Citat från: Kervz skrivet 10 oktober 2011, 02:48:02 AM