Har jag missat något?

Startat av Trafikar´n, 01 juni 2007, 23:29:51 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Trafikar´n

Har jag missat något?
Eller jag jag bara en överårig bussförare som lärde mig köra buss i en BB58 med spiknyckel (eller hette de BB59?) för länge sedan. Men kan man eller kan man inte få första sidan av buss-snack>buss-snack osv att sorteras i tidsordning efter trådens (första inläggets) datum ist för efter senaste svaret?

Det finns många ämnen o trådar här som inte alls intresseras oss äldre (lite äldre förare) så de rullar jag förbi o sen svarar nån, o svarar nån o helt plötslig känns det numera omöjligt att hitta NYA & för mig intressanta trådar.

Brist hos mig eller forumet?
*BE CE DE och yrket sedan 1989; tro mig, jag var med, grymta månde ungarna som kör idag om de visste hur hur förarna led då

Björn Forslund

Hej

Jo, jag tycker också att detta nya forum är lite knöligt.
Men det finns i menyn högst upp när du loggat in två klickbara rader, "Visa olästa inlägg sedan ditt senaste besök" och "visa nya svar på dina inlägg".

Hälsn
Björn

Trafikar´n

Kan man ändra något?
Kanske byta ut antalet visade gånger (visas ju delvis via symbolerna till vänster) och byta ut det mot "posted date"?
Eller det kanske finns bättre varianter?

Det är iaf en funktion som jag och säkert många fler saknar.
(trogen läsare sällsynt skribent)
*BE CE DE och yrket sedan 1989; tro mig, jag var med, grymta månde ungarna som kör idag om de visste hur hur förarna led då

bussgrabben

Jag tycker också det är förvirrande och det känns lite svårt att hitta. Troligtvis är det en vanesak.