Söndagsbilder 130 (16 bilder)

Startat av Jona, 01 maj 2011, 00:54:51 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nupski

Ett underbart svep från Europas mest avlägsna och galnaste land. Har själv bara gått in i Ukraina från Polen åkt en riktig mardrömsresa med en minibuss till Lviv och gått tillbaka in i Polen  ;D.

Citat från: Olof Lagerkvist skrivet 01 maj 2011, 09:38:20 AM
...och så en märklig spårskarv:


Så ser det ut på sina håll i Göteborg just nu, kan nog räkna till minst 5 ställen  ;D.


Dieselsmurfe

Jag skulle gärna vilja se mer bilder av kraftverket och pripjat. Min dröm är att få fara till tjernobyl och titta. Var det mycket problem med passen? Har hört att det kan vara det.

Fikman

Citat från: Dieselsmurfe skrivet 03 maj 2011, 16:02:10 PM
Jag skulle gärna vilja se mer bilder av kraftverket och pripjat. Min dröm är att få fara till tjernobyl och titta. Var det mycket problem med passen? Har hört att det kan vara det.

http://www.englishrussia.com/
På den sidan fins det en del kort från pripjat

Jona

Citat från: Dieselsmurfe skrivet 03 maj 2011, 16:02:10 PM
Var det mycket problem med passen?

Steg ett är och fylla 18. man måste vara myndig nämligen. Jag ska vid tid och tillfälle skriva ihop en tråd i ordet är fritt med en drös bilder från området plus lite information. Hoppas ni kan ha tålamod till det.

/Jona
MVH Filosofen Jona

mushkot

Citat från: Jona skrivet 04 maj 2011, 02:22:32 AM
Steg ett är och fylla 18. man måste vara myndig nämligen. Jag ska vid tid och tillfälle skriva ihop en tråd i ordet är fritt med en drös bilder från området plus lite information. Hoppas ni kan ha tålamod till det.

/Jona
Det är det många som ser fram emot!  :)