NYHET! Busshistoriskt Forum delas!

Startat av Björn Forslund, 22 april 2011, 14:24:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Jaha, har kverulanterna med bilder före 1990 varit för högljudda och vunnit nu?
Trött man blir...
Kul att visa bilder för en ännu mindre skara?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 23 april 2011, 18:45:50 PM
Jaha, har kverulanterna med bilder före 1990 varit för högljudda och vunnit nu?
Trött man blir...
Kul att visa bilder för en ännu mindre skara?

Och jag blir trött på att alla alltid är missnöjda vad vi än gör för att få detta forum att fungera.
Som Nico skrev i en annan tråd kanske det är lika bra att lägga ner hela rasket, då alla alltid är missnöjda med allt?

Bussmicke

Tänkte mest på reaktionen jag fick när jag skulle börja scanna mina 90-talsbilder, det intresset svalnade rätt fort efter det reaktionen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

är bra som det är nu så ni lägger in dom i Busshistoriskt forum, varför krånla till det.

Ersa

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 23 april 2011, 18:55:36 PM
är bra som det är nu så ni lägger in dom i Busshistoriskt forum, varför krånla till det.

Bara för att du är nöjd behöver det inte betyda att alla är det. Men du kanske har missat hela debatten om årsmodellsgränser i det historiska forumet?

Möllers

Har inte läst det alls om historiska forumet,kommer inte lägga mig i mer nu.
Är era problem, hoppas ni löser det.

jocke

Ibland tror jag att de är samma användare som klagar på allting. Forum, poster, attityd och bredbandsfrågan. Men de kanske bara är jag. Men användare med bra inflytande.

Hurvida uppdelningen av detta forum blir lyckat eller inte vet jag inte. Jag är inte inne här ofta. Men när jag väl är inne så kollar jag gärna alla möjliga trådar från både sthlm och allt möjligt. Finns otroligt mycket häftiga bilder här.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

the0fiskis

tror det blir bra
men vet vet man först efter man har testat  :)

Björn Forslund

Efter att ha resonerat fram och tillbaks tyckte vi att en 30-årsgräns var vettigt för den äldre historiska delen. Det sammanfaller ju med veteranklassningen av tunga fordon. Men även 10-15 år gamla bussar som rullade i trafik för en vecka sedan och nu skrotas eller exporteras är ju också historia, och då platsar de i historiska avdelningen 15-30 år. Det är ju omöjligt att alla ska bli nöjda, och då blir de ten kompromiss.

Jonas Gustafsson

Citat från: Bussmicke skrivet 23 april 2011, 18:52:30 PM
Tänkte mest på reaktionen jag fick när jag skulle börja scanna mina 90-talsbilder, det intresset svalnade rätt fort efter det reaktionen.

Kör på, här är en som vill se 90-talsbilder i alla fall! :)
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

admin


Då det historiska forumet nu delats så låses denna tråd och klistringen tas bort.