Idag på danderydssjukhus mellan 15:44. Och 15:56 3 Bilder

Startat av Alex Ljusteröbon, 27 maj 2010, 21:10:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Alex Ljusteröbon

Passade på att fota lite bussar me min nya fina mobil i dag då jag väntade på buss 606 Mot djursholmstorg där jag jobbar på konsum.

Men nu över till bilderna



5652 i ny färg sättning mkt fint :)


Ljusterö bussen 4310 eller fin bussen som vi kallar den ;)


Och till sist 4611 han inte med att ta en bild fram i från. Då 4310 tog mitt intresse.

Hoppas att ni gillar bilderna

MVH Alex Ljusteröbon
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Optimal

Jorå. Men att Zooma med digitalzoom är ingen höjdare, bättre att bara gå fram till bussen å foto istället :P, Men annars, helt okej bilder faktist :). Jag har sett värre här på forum  :-X

Alex Ljusteröbon

Citat från: Jim skrivet 27 maj 2010, 21:47:42 PM
Jorå. Men att Zooma med digitalzoom är ingen höjdare, bättre att bara gå fram till bussen å foto istället :P, Men annars, helt okej bilder faktist :). Jag har sett värre här på forum  :-X

jo mitt bilden blev ganska dålig. Men jag är ganska nöjd iaf
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Alex Ljusteröbon

Bumpar lite här. Skulle vara skönt me lite fler kommentarer
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

Mattiasli001

Haha vadå 4310 va fin buss de va ju den skruttigaste bara som va bra me den va de höga säterna

Ersa

Citat från: Mattiasli001 skrivet 23 augusti 2010, 21:38:38 PM
Haha vadå 4310 va fin buss de va ju den skruttigaste bara som va bra me den va de höga säterna

Har du åkt i den?

Jonas Strömblad

Nu är det förvisso ett tag sedan, men när jag körde 4310 var den helt slut. Den vibrerade något fruktansvärt när man kom upp mot 70 km/h. Att hålla 90 km/h med den var helt uteslutet.
/J

Ersa

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 24 augusti 2010, 12:03:11 PM
Nu är det förvisso ett tag sedan, men när jag körde 4310 var den helt slut. Den vibrerade något fruktansvärt när man kom upp mot 70 km/h. Att hålla 90 km/h med den var helt uteslutet.

Vågar man hoppas på att den är i bättre skick idag? ;)

Mattiasli001

Citat från: Ersa skrivet 24 augusti 2010, 00:00:45 AM
Har du åkt i den?
Haha ja jag bor på Ljusterö och min fader kör där brukar åka me där....