Stockholms bekvämaste blålinje buss!

Startat av Carl Eric, 19 maj 2010, 16:54:28 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Tycker jag att dessa är!

Busslink 5749


MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

lil-sis

Och jag som tycker de är vidriga att åka i  :o Iaf när man ska försöka läsa. Vibrationer.

Ersa

Jo, nog är de rätt slitna efter snart ett decennium fram och tillbaka på E18.

M224

Smaken är som baken.  ;D

Jag röstar på Tyresös linje 872, 873 samt 875. De värsta är linje 1, 2, 3 och 4. De vill jag ha bort och ersättas med spårvagn.

Bussmicke

Citat från: lil-sis skrivet 19 maj 2010, 17:16:03 PM
Och jag som tycker de är vidriga att åka i  :o Iaf när man ska försöka läsa. Vibrationer.

instämmer delvis, tycker dessa är för trånga.
Lyckades man inte peta in fler sittplatser när man ändå höll på? :-X  ;D
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Alex Ljusteröbon

Vissa av dom är ass sköna att åka och vissa är helt klart obekväma. Specielt i värmen dom har ju ac men den är aldrig på dent är alltid kokhett hos passagerarna nu
25 år gammal lastbilschafför som kör åt ABT
Ska snart ta mitt D kort o börja köra buss är de tänkt helst åt Nobina i Norrtälje :D

lil-sis

Citat från: Bussmicke skrivet 19 maj 2010, 19:12:09 PM
instämmer delvis, tycker dessa är för trånga.
Lyckades man inte peta in fler sittplatser när man ändå höll på? :-X  ;D

Åh jag sätter mig alltid nära dörren när jag åker de där, tänk utrymning ur en sådan  :o Bristen på benutrymme stör mig inte, är så kort  ;D

Bussfanatikern

Citat från: Alex Ljusteröbon skrivet 20 maj 2010, 21:33:48 PM