Huvudmeny

Nobina 6029

Startat av Camilla, 17 maj 2010, 13:39:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla


Optimal

Snyggt Camilla. Hade sett bättre ut med "dom" vita ränderna, en nere och en uppe  ;)

Camilla

Citat från: Jim skrivet 17 maj 2010, 13:49:02 PM
Snyggt Camilla. Hade sett bättre ut med "dom" vita ränderna, en nere och en uppe  ;)
Tack!!
Det tycker jag också

homer

det är bara att gratulera, du han före alla vanliga fotonördar ;)

kanske åkte du till och med premiärturen?

Camilla

Citat från: homer skrivet 17 maj 2010, 14:15:19 PM
det är bara att gratulera, du han före alla vanliga fotonördar ;)

kanske åkte du till och med premiärturen?
[/quote
Tack!
Det var roligt att var först nån gång.
Jag tänkte åka med bussen till Grisslinge men jag han inte med bussen.

bisquit

http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=35195.45 Här finns mer snack om bussen. Plus fler goa bilder på 6029..  8)

1896

Värst vad denna buss var populär....  ;)

Andreas

#7
Det kommer mer... :P "Åh nej!" kanske ni tänker, men det spelar ingen roll. ;)

10.05 (enligt tidtabellen) ankommer 433C:s nästa första tur i sin levnadshistoria till Cityterminalen. Klockan är här exakt 10.04.55, så bussen var precis on time.


Bussen inväntar att få köra vidare efter att alla passagerare och gods är avsläppt:


Lite senare:


så stod den på motsatta sidan vägen... Bussgata kanske man snarare skall kalla det?  :P


En fråga till Camilla: När fotograferade du bilden? :) Här kommer mina bilder nämligen, ifrån samma plats:



Dessa fotades kl. 11.13 innan jag fick knalla tillbaks till plugget och kom hem nu.




Camilla





En fråga till Camilla: När fotograferade du bilden? :) Här kommer mina bilder nämligen, ifrån samma plats:



Dessa fotades kl. 11.13 innan jag fick knalla tillbaks till plugget och kom hem nu.




[/quote]
KL 11:03 tog jag bilderna från samma plats

Andreas

Citat från: Camilla skrivet 17 maj 2010, 18:45:42 PM



En fråga till Camilla: När fotograferade du bilden? :) Här kommer mina bilder nämligen, ifrån samma plats:



Dessa fotades kl. 11.13 innan jag fick knalla tillbaks till plugget och kom hem nu.





KL 11:03 tog jag bilderna från samma plats

Ok, tack så mycket, då vet jag. :)

Camilla

Citat från: Andreas skrivet 17 maj 2010, 18:55:03 PM
Ok, tack så mycket, då vet jag. :)
Efter som vi var där nästan samtidigt så undrar jag om du såg mig i krokarna runt cityterminalen.

Magnus_J

kul kärra det där.. sånt som gör att man saknar busskörandet.

Jan

När vi nu har godsbussar på ämnet, finns det någon som vet hur Volvos kommande godsbussar kommer att se ut?
I branschen 37 år