Huvudmeny

trelleborg sassnits

Startat av michael k, 02 december 2009, 11:33:16 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

michael k

det var ett tag sedan jag åkte där
vad gäller för rutiner när man kommer med bussen dit?
ska man checka in folk först eller åkar man bara på skylten man ser efter vägen?
är nog tio år sedan jag åkte där med bussen

Blue

sist jag åkte var vid jul förra året. Då checkade jag in buss och passagerare vid fordons incheckningen, sen åkte dom med ombord. Tänk på att du behöver en passagerarlista med personnummer vid incheckningen.
Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

michael k

tack för det
när vi ändå är i trelleborg
hur funkar det till travebåten
den är bara fem år sedan jag åkte
fö mötte jag far din i rostock i helgen

pst för man någon hytt på båten automatiskt?

Blue

Travebåtarna har jag ingen koll på längre, sist jag åkte så gick gästerna av vid båten och bussen körde ombord tom tror jag.

Jag är directional controller, jag sitter ju längst fram och styr... ;)

michael k

så var det nog sist jag åkte där för fem sex år sedan

Mikael Lövgren

tänk bara på att ta ut svängen ordentligt om du ska köra ut på sidan.  rampen är ganska trång..
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Ulf Rådeström

Citat från: Blue skrivet 02 december 2009, 18:08:49 PM
Travebåtarna har jag ingen koll på längre, sist jag åkte så gick gästerna av vid båten och bussen körde ombord tom tror jag.



Sist jag åkte TT-line för ett par år sen så gick passagerarna på "manuellt" både i Trelleborg och i Travemünde medan jag och guiden körde ensamm ombord på båten. Däremot åkte man rätt av med passagerarna i bussen.

michael k

Citattänk bara på att ta ut svängen ordentligt om du ska köra ut på sidan.  rampen är ganska trång..

det lurar faror överallt när man är ute och kör
jag ska nog ha en scania pb
socialdemokraterna i malmö ska ut och supa