Landskrona Del 66 Maj 2007.

Startat av Möllers, 28 maj 2007, 21:57:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Jan

Del 66 börjar det inte bli enahanda nu?
I branschen 37 år

Möllers


Bussmicke

He he, finns väl 20-talet vagnar att välja på..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Men man kan ju fortfarande visa tre exakt likadana bussar på fem olika bilder  ;D

Möllers

Jo man kan visa hur många som helst bussar  :)

Walter

Lite mycke buss och lite miljö denna gång. Så här mycket närbild blir inte bra! ;)
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Eller så gör man som jag och lägger ut 6 eller om det var 8 bilder på en vagn...
Om du minns inlägget med 4774 som jag fick påhugg för, så än så länge håller han sig inom "ramen"...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers


Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 28 maj 2007, 22:18:38 PM
Eller så gör man som jag och lägger ut 6 eller om det var 8 bilder på en vagn...
Om du minns inlägget med 4774 som jag fick påhugg för, så än så länge håller han sig inom "ramen"...

Hehe jag kommer ihåg, nu ska man dock inte jämföra 4774 med 61XX..

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.