Veolia 2125 & 2206

Startat av Cyklisten, 28 maj 2007, 18:22:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Detta är ett dubbeltest: mitt första inlägg på det nya forumet och första gången jag använder Patricks bildserver (Tack!)




Andreas Ljungqvist

Snyggt.. 2206 har jag oxå bild på men från Höör.. 2125 har en systervagn i Eslöv 2127..

Mvh
Andreas

Walter

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 29 maj 2007, 12:08:35 PM
Snyggt.. 2206 har jag oxå bild på men från Höör.. 2125 har en systervagn i Eslöv 2127..

Mvh
Andreas

2125-2127 gick i början av sin karriär hos Connex Jönköping. Milan får kanske flashbacks?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Oskar A

Citat från: Cyklisten skrivet 28 maj 2007, 18:22:11 PM


Jag tycker mig skymta ett färdtjänstfordon från Gamla Uppsala Buss i bakgrunden.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

virtual1

Var är bilderna tagna? - och vid vilken tidpunkt ungefär? =)

RickardoF

Bilderna är tagna i Värnhem i Malmö.
Snygga bilder!  ;D
Till Oskar så kan jag nästan till 100% säga att det inte är en gammal färdtjänstbuss. Den tillhör en invandrarbutik som frakar grönsaker i den. Det är en gammal VWbuss av äldre modell.
Mvh Rickardo

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

blubb

Citat från: Rickardo skrivet 29 maj 2007, 22:00:59 PM
Bilderna är tagna i Värnhem i Malmö.
Snygga bilder!  ;D
Till Oskar så kan jag nästan till 100% säga att det inte är en gammal färdtjänstbuss. Den tillhör en invandrarbutik som frakar grönsaker i den. Det är en gammal VWbuss av äldre modell.
Mvh Rickardo

Det är ett GUB fordon har för mig regnummret börjar C och slutar på nåt i 700.
Ska kolla nästa gång jag är i Malmö

Krille

Citat från: Cyklisten skrivet 28 maj 2007, 18:22:11 PM
Detta är ett dubbeltest: mitt första inlägg på det nya forumet och första gången jag använder Patricks bildserver (Tack!)

Äntligen bilder i lite rejälare storlek! Ser bra ut.

/K

Cyklisten

Bilderna är från den 28 maj, efter tentamen, dvs. runt 10:30-11:00. Storleken är bättre, inte så konstigt om man har någon plats att lägga upp filer!

blubb

Citat från: Oskar A skrivet 29 maj 2007, 16:41:04 PM
Jag tycker mig skymta ett färdtjänstfordon från Gamla Uppsala Buss i bakgrunden.

Regnummer på LT31an är CXZ470

tomsa

Om 2125 är den översta, helgula bussen, så undrar jag om det är någon specialfront som används av Veolia, har aldrig sett denna front med dubbla lyktor förr. Någon som vet?