Huvudmeny

Testar

Startat av admin, 24 maj 2007, 00:28:09 AM

0 Medlemmar och 11 gäster tittar på detta ämne.

KRNI

Jo visst gör dom de, lite knepigare kanske! Se så fint det är utan citat!

Neko

Hmm . . . Trodde jag skulle komma till sida 2 när jag
klickade 'nästa' längst ner på sidan, men hamnade i en
helt annan tråd. Där ser man.
*suckar åt att det inte blev några pengar på Jagad
denna gång heller o återgår till hemsidestrixandet*

OSkar000

Citat är en bra funktion men man ska inte använda den för flitigt eller i onödan.

Det vore bra om img-taggarna omvandlades till url-taggar vid citat för att få ner antalet bilder i trådarna och göra dem med lättöverskådliga. Om det inte redan finns en sådan funktion inbyggd i forumet så bör det inte vara något jättearbete att implementera en sådan.

KRNI

Ja det är många roliga knappar och menyer att klicka på! Haha
/KRNI

KRNI

Citat från: OSkar000 skrivet 24 maj 2007, 17:44:20 PMDet vore bra om img-taggarna omvandlades till url-taggar vid citat för att få ner antalet bilder i trådarna..

Vad blir skillnaden? Förklara gärna, hänger inte riktigt med!
/KRNI

OSkar000

Citat från: KRNI skrivet 24 maj 2007, 17:46:00 PM
Citat från: OSkar000 skrivet 24 maj 2007, 17:44:20 PMDet vore bra om img-taggarna omvandlades till url-taggar vid citat för att få ner antalet bilder i trådarna..

Vad blir skillnaden? Förklara gärna, hänger inte riktigt med!
/KRNI

Skillnaden blir att bilderna blir länkar i citatet istället för bilder som visas direkt.

Bussmicke

Det med bilder som länkar vore guld så man får bort oskicket att inte ta bort onödiga bilder när man läser svar.
Det är så många idag som bara svarar/citerar och inte Orkar ta bort bilder som inte har med svaret att göra.

Citering funkar inte i dagsläset mobilt.

Kan endast läsa och svara, ej heller syns bilderna som ni hittills lagt ut.

Alla inlägg jag skrivit så här långt är i mobilen, ska bli intressant att se hur allt är och fungerar när jag kommer hem.

Har surfat dels på gamla BS och det nya BS hela vägen på tåg och tunnelbana från Uppsala hem till Fittja.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

Testar lite...

  • H22 5945
  • H22 5963
  • H22 5964
  • H22 5967
  • H22 5968

Mitt namn är Daniel och jag är en newbie här hihi!

6265




Let´s go!


Neko

Cool!
Me kan ju oxå kolla forumet via min mobil! (K750i)
Wee!
Synd man inte kan posta bilder på detta sätt dock... Oh well.

Walter

testar och testar och testar!

Prövar
olika stilar
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Citat från: Marc skrivet 24 maj 2007, 15:45:43 PM

Även jag tar och testar lite.
En bild från yttre Björkö, anno 2001.

Testar lite..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Det står ONspot på bussens front, vad är det?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

OSkar000

Men snälla..

marquee var inte ens häftigt 1995 :D

ONspot är ett slags slirskydd med kedjor som "slängs" in under drivhjulen om jag förstått saken rätt.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Andreas Ljungqvist