Volvo 9900 i Norge

Startat av Knut, 27 maj 2007, 12:53:52 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Knut

Schaus buss i Vestby har nått endelig fått vår nye 9900


Se evt også min side under fanen "Schaus".
Der finnes også den demo 9700HD vi har for tiden
Canon EOS RP
Sony HDR-PJ 580
Sony HDR-PJ 810
Vedlikeholdstekniker Stadler Service Norge

Milan

Citat från: Knut skrivet 27 maj 2007, 12:53:52 PM
Schaus buss i Vestby har nått endelig fått vår nye 9900


Se evt også min side under fanen "Schaus".
Der finnes også den demo 9700HD vi har for tiden

Så fruktansvärt vackert alltså! Hoppas att SweX inte köper allt för mycket MAN och kanske riktar ögonen mot den nya 9700. Någon 9900 lär det knappast bli, ingen ny i alla fall.

//Milan

Niklas Bygdestam

Citat från: Milan skrivet 27 maj 2007, 13:20:41 PM
Så fruktansvärt vackert alltså! Hoppas att SweX inte köper allt för mycket MAN och kanske riktar ögonen mot den nya 9700. Någon 9900 lär det knappast bli, ingen ny i alla fall.

//Milan


Tänk så olika man kan tycka ibland! Själv hoppas jag att Swebus Express redan har köpt sin sista 9700 och helt inriktar sig på MAN eller andra fabrikat. Men som jag redan markerat tidigare så tillhör jag inte precis Carrus-fan club ::)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Muk

Citat från: Milan skrivet 27 maj 2007, 13:20:41 PM
Så fruktansvärt vackert alltså! Hoppas att SweX inte köper allt för mycket MAN och kanske riktar ögonen mot den nya 9700. Någon 9900 lär det knappast bli, ingen ny i alla fall.

//Milan

Som passagerare hos SweX så är jag nöjd om jag får åka något nytt. Kan tycka att VanHoolerna borde ha gjort sitt snart.  :D

Milan

Citat från: Muk skrivet 27 maj 2007, 14:18:49 PM
Som passagerare hos SweX så är jag nöjd om jag får åka något nytt. Kan tycka att VanHoolerna borde ha gjort sitt snart.  :D

Hehe det är klart. Men VanHoolerna är riktiga pansarvagnar. De kan rulla i alla väder nästan.

//Milan